2014. január 23., csütörtök

Tippek lilára :)

Még mindig kész a laptopom és ezért végtelenül szomorú vagyok, de nem akadályoz meg abban ez a dolog, hogy ha csak heti egyet, de akkor is írjak bejegyzést. most a legegyszerűbbnek a smink tűnik, mert azt megcsinálom befotózzuk, kicsit megszerkesztjük és bármikor megírhatom. Pedig annyi hírt megosztanék veletek, de gép nélkül nem megy :( Na lényegtelen sírás után nézzük mit hoztam :)

Mivel meg van az év színe, hoztam két sminket, ami megmutatja hogyan ültesd be a hétköznapodba a lilát. Készítettem egy visszafogottabb és egy vadabb élénkebb sminket, hogy megtalálja mindenki a maga kis inspirációját:)



Szóval az első smink igazán jó szerintem hétköznapokra. Légies, friss gyorsan kész és ha fáradt vagy szerintem ezzel simán tudod leplezni. Röviden a lényeg: bármilyen nude színt vigyél fel a mozgó szemhéjadra, kívül pufi ecsettel oszlass el egy kis lilát, szemöldök alá valami matt fehér kerüljön, és ha szereted a csillogást, akkor a nude részre vihetsz fel újjal egy kis gyönyghátfényű fehéret, vagy nude szemhéjpúdert és már kész is. Jah és nem kell tusvonal, elég egy kis lágy fekete vonal a szempillák tövébe a kedvenc fekete szemhéjpúdereddel:)

Amit használtam:





Ééééésss akkor a második, ami kicsit vadabb, feltűnő, energikus és akár lehetne az első továbbfejlesztett változata is:) Sőt az is :D A menet ugyan az, csak a nude helyett és intenzív, vibráló narancsot használtam és a lilát is kicsit erőteljesebbre engedtem, szintet totál felvittem a teljesen a szemöldököm vonaláig és tussal adtam neki keretet. 

Ami itt használtam:




 


Remélem az év színének a használatához tudtam adni egy kis inspirációt és 
itt van még két lila smink, ha még nem unjátok :D


Holnap pénteeeeekk :)


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése