2014. február 4., kedd

Lovely Snow Dust

Szinte biztos vagyok benne, hogy nem ebben a posztban találkoztok először a Lovely téli Snow Dust trendkiadásával, ami az én környezetemben ahogy láttam hatalmas sikert aratott:) Teljesen lemondtam arról, hogy nekem is lesz valamelyik árnyalatban, mert sajna ritkán jutok el Rossmanba vagy Dm-be, de a héten sikerült eljutnom és beszereznem a legeslegszebb fehér lakkot a világon :)



A homok lakkok elindultak már a nyáron hódító útjukra, de mindeddig nem fordítottam szegényekre kellő figyelmet. Decemberben láttam meg Instagramon egy emberkénél ezt a lakkot, aztán még egynél és még egynél és hát elkapott a "kell" érzés :))) 


A lakk már üvegben is gyönyörű, mint egy kis ékszer, telis-tele apró, ezer fényben ragyogó csillámmal:) Két rétegben használva az igazi, egy rétegben pedig jó kis top coat lehet belőle. Szuperül tart, nem igényel szerintem fedőlakkot. A lakknak a fénye nem erős, inkább az apró csillogások teszik látványossá. 


Amit használtam:

  • Eveline 8w1 total action lakk - örök bari :)
  • Lovely Snow Dust - fehér
  • s-he stylezone quick dry körömlakk - in Wow! - ezer éve nem volt iyle márkájú lakkom, most ő megfogott:)
  • essence nail art stickers matricák - pici hópehyel:)
  • essence gel-look top coat


Engem meg vett ez a lakk és lehet kipróbálok más homok lakkokat is:)
Tudtok ajánlani esetleg valami szépséget?

Ann:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése