2014. február 11., kedd

Valentines makeup

Hamarosan itt a Valentin nap és sokan készülnek valami meglepivel, kedvességgel a párjuknak. Mi nem igazán tartjuk ezt az ünnepet/szokást, de szerintem senki figyelmét nem kerüli ki a tény, hogy közeleg a szerelmesek ünnepe. Ezen felbuzdulva készítettem egy sminket, ami kicsit Valentin napos, kicsit ünnepi :)

Ennek a sminknek akár a "minimal glow" fantázia nevet is adhatnám, mert tényleg arra törekedtem, hogy egy leheletnyi, finom, de mégis ünnepi smink legyen belőle. Szerintem ilyenkor igyekezzünk szinte természetes sminket készíteni, ne használjunk sok feketét, sok sötét színt és sok erős színt, mert ha szerelemről beszélünk akkor egy könnyed, vidám, légies kép az ami beugrik a legtöbbeknek.

Nah de nem ragozom tovább nézzük :D

Öt lépésből áll a smink:
  1. szinte az egész szemhéjamat egy rózsaszín szemhéjpúder fedi, ami kifelé egyre halványul, eggyé válik a bőrszínemmel
  2. a szemhéjam közepére az ujjammal tettem egy kis fényt, egy csillogó szemhéjpúderrel
  3. bordós lilával kiemeltem a szemem vonalát, fekete tus helyet
  4. a szemem alsó vonalán ugyan ezt a színt halványan elsatíroztam, a belső zugba pici aranyat tettem
  5. szempillaspirál
Mivel nem használtam fekete színt, így nem lett erős karaktere a szememnek, hanem egy lágy, légies smink született. Lehet nincs igazam, nem vagyok sminkes, csak én így érzem ezeket:)




Amit használtam:

  • Max Factor CC krém - 50 natural
  • AVON szemhéjpúderalapozó
  • AVON Mystery 4es paletta - korallos, rózsaszín
  • essence metal glam szemhéjpúder - 06 miss tangerine
  • Sleek Ultra Matte Darks V2 i-Divine paletta - villan
  • Baqlishi 8as paletta - arany
  • Max Factor Clump Defy szempillaspirál
  • Rimmel Lasting Finish ajakrúzs - 070 Airy Fairy





Ha lenne egy ünnepi vacsink tuti valami ilyesmit viselnék:)

Ti hogy álltok ezzel az ünneppel?
Készültök valamivel?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése