2014. március 11., kedd

BRTC BB krém

Még  februárban volt egy rendelésem a bbkrem.hu oldalról, választhattam egy ingyenes mintát és már rég ki akartam próbálni a BB krémjeik közül egyet, így az érzékeny száraz bőrűek számár ajánlott BRTC Gold Caviar BB krémet választottam és nagyon jól tettem :)
A BRTC márka Távol-keleti márka, elsősorban BB krémeket gyárt, de vannak szemkrémei és lehet rendelni hidratáló púdert és primert is. A koreai BB krémek hármas hatását  (ránctalanító, fehérítő és UV védő) a márka által szabadalmaztatott Blue Complex teszi egyedivé, melynek gyulladáscsökkentő, antibakteriális és bőrhiba javító hatása tulajdonítanak.



A Gold Caviar BB krémet az érzékeny és száraz bőrűeknek ajánlják, kiegyenlíti a bőrt és tápanyagokban gazdag.. A bőröm elég száraz és egyenetlen. Hajlamos a kipirosodásra, de csak az orcámon, vagy hogy is fogalmazzak :) Így egyértelműen őt rendeltem meg. A nevéből kiderül, hogy két fő alkotóeleme van: a kaviár és az arany. Az előbbi tápanyagokban gazdag összetevő, míg az utóbbi normalizálja a pozitív és negatív ionok arányát, így csökkenti a bőrhibák kialakulásának esélyét, valamint aktivizálja a bőrfunkciókat. Mindemellett tartalmaz egy úgynevezett Tanin Komplex összetevő, ami 8 természetes összetevőből álló szabadalmaztatott alkotóelem. Puhává és finommá alakítja a bőrt, miközben összehúzza a pórusokat.  
Az első élményeim a krémmel kapcsolatban hatalmasak voltak. Az állaga sűrű, kényeztető krém, ennek ellenére nem nehéz viselet. Kevés is elég a maximális fedéshez, még korrektor sem kell. Majd látjátok az előtte után képeken, hogy a karikáimat és a pirosságot maximálisan elfedi. A legmeggyőzőbb viszont a következő volt: Általános probléma nálam, hogy a száraz bőrömre ha felviszek alapozót, vagy akár BB vagy CC krémet, az orrom is igen kényes területként viselkedik az orcák mellett, ugyanis kicsit pikkelyes, hámlós lesz, és eléggé alá kell krémeznem, hogy ez ne így legye. VISZONT!! Ettől a krémtől nem lett ilyen! Szép, egységes felületet képzett az arcomon és ezt tartotta is több órán keresztül még az orromon is:) Fedd, hidratál, korrigál nem is kell ennél több? :))


Korrektor nélkül ilyen a fedése, kicsit soká oxidálódik, de a sok pozitívum mellett ez nem nagyon érdekel :)))

Készítettem egy jó kis sminket hozzá és az új kihívásomhoz, amit már itt láttatok és ígértem, hogy megírom mit használtam:





megszerettem ezt a sminket :)


Ismeritek ezt a BB krémet?
Tuti rendelni fogom a teljes kiszerelést :))

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése