2015. április 14., kedd

Kezdd a tavaszt Rita Ora-val és a Rimmel-lel

Halihóóó Beautyk :) Hát nem sok mindent tudok megcsinálni a blogon amit eltervezek, de amit ígértem az előző posztban az már itt is van :) Itt a lehetőség, hogy nyerjetek egy szuper Rimmel csomagot... :)


Amit kitaláltam az szerintem egyszerű és igényel egy kis kreativitást. A nyeremények nagy részre a Rimmel és Rita Ora legújabb kollekciójának a darabajiból áll, ami a Colourfest névre hallgat. A fesztiválok inspirálták és természetesen minden ami ezzel jár, szabadság, vidámság, peace, love ;) A kollekció fiatalos, lendületes, minden darabja tetszik, ezért is gondoltam, hogy megleplek vele Titeket is, ezzel megköszönve, hogy olvassátok és követitek a blogot :)

A játékszabályok:

1. Alkoss valamit ami Neked jelenti mindazt, amiből a Colourfest kollekció született, vagyis a fesztiválokat, azok hangulatát, a nyarat, a szabadságot a vidámságot és még sorolhatnám :) A kreáció lényege, hogy kreatív legyen és passzoljon a nyárhoz, a fesztiválokhoz. Lehet sminket készíteni, körmöt festeni, rajzolni, fotózni. Tehát bármit alkothattok ebben a témában :)

2. Az elkészült képet töltsd fel a blog Facebook oldalára: https://www.facebook.com/Annmoment. Egy ember csak egy képpel nevezhet!

3. A nyertest most nem sorsolás útján választom ki, hanem figyelni fogom, hogy Nektek melyik kép tetszik és a három legnépszerűbb közül választom ki majd az az egyet, aki a fenti csomagot megnyeri.


A játék 2015. április 15-től 2015. május 4-ig tart.
Eredményhirdetés április 27-én lesz a Facebookon.


A kollekcióról bővebben itt olvashattok.
Az én fesztivál sminkemet itt láthatjátok :)

És még egy kis inspiráció:


Hajrá Beautyk, várom az alkotásokat :)

Szép hetet!

Ann :)

2 megjegyzés: