2015. április 19., vasárnap

Manhattan csomag DM pontokért

Azt hiszem még nem késő lecsapni a dm active beauty akciójára, ami 100 pontért cserébe egy Manhattan csomagot ajánl és szerintem ennek az akciónak nagy sikere van, ki ne szeretne pontokért cserébe kozmetikumokat kapni? :)


Szóval április 3-tól a készlet erejéig lehet/lehetett beváltani 100 beauty pontot egy Manhattan csomagért. Négy variációban érhető el és most a csomagolásból ki is derült mit rejt az általunk választott csomag, így tutira azt kapjuk amit kinéztünk magunknak.
Én is tapasztaltam, és ti is jeleztétek, hogy nem mindenhol volt azonnal elérhető a csomag, de ezt a honlapon jelezte is a DM, plusz mikor én váltottam pontot, csak 1 csomag volt elérhető a 4ből, de azt mondták később még érkezni fog a többi verzió is. Azóta nem jártam DM-ben, de remélem így is lett. Így nem kellett sokat gondolkodnom, hogy melyik csomit válasszam, de nem bánom, hogy ehhez az egyhez jutottam hozzá (bár ma kaptam egy másikat is ajándékba, amit ezúton is köszönök :) )

A kép alapján elsősorban vörös hajúaknak ajánlják ezt a színösszeállítást, de szerintem másnak is jól állnak, csak máshogy, más módon alkalmazva. Az én csomagomban van egy szuper piri körömlakk - 44S - amiben biztos vagyok, hogy szuper, mert eddig Manhattan lakkban nem csalódtam.Tartósak és jól fednek. 
A blogger's choice hármas paletta a(z) 1 concrete walk nevet viseli. Kettő matt és egy csillogó színből áll. Matt a highlighter és a szürke, a kék lenne a csillámos, ami sajna nem nagyon adja vissza azt a hatást, amit a dobozkában látok :s. A színek visszafogottak, kellemesek, de egy kis praktikával ebből a palettából egy keményebb verziót is elől lehet állítani :)

ujjal vittem fel a színeket, alap nélkül, két vastag rétegben
A festékek porolósak, ezért is van az, hogy ecsettel felvíve halványodnak a színek, de a szivacsos applikátorral ezen lehet segíteni, ha erős színeket akar valaki viszontlátni, bár ezekből az árnyalatokból én csak a kéket erősíteném, ahogy tettem is a lenti kép alapján. Szeretem az kékeket, szerintem barna szemhez jól passzolnak, főleg akkor ha ehhez hasonló kicsit tintás kék az árnyalat. Porolódik a festék, így erős vonalú tusvonalat nem lehet vele kialakítani, így a Makeup Revolution folyékony szemhéjalapjával átitattam az ecsetemet, amitől a festéke tapadt, a színe élénkebb lett és már nem por állagú, tehát könnyen tudtam vele dolgozni. ezt egyébként bármilyen szemhéjpúderrel elsüthetitek ;) az eredmény pedig egy tökéletes tusvonal, ami élénk színben pompázik és nem tapad fel a szemhéjamra!



Amit használtam a sminkhez:


  • Rimmel Lating Finish 25 HR púder - 003 silky beige
  • essence sun club bornzer - 20 suntanned
  • essence bloom me up highlighetr - rose it up!
  • essence I <3 stage szemhéjpúderalap
  • Manhattan blogger's choice hármas paletta - 1 concrete walk
  • Max Factor Masterpiece Glamour Extensions szempillaspirál (hamarosan a blogon!)
  • Rimmel Oh my gloss! szájfény  csak vékony rétegben, mert amúgy szuperpigmentált - 520 rebel red
Összességében szerintem megéri kiváltani ilyen csomagra a pontokat, nem számítsatok örülten pigmentált színekre, de egyenletesen fedő, könnyen füstösíthető szemhéjpúderekre igen és a Manhattan körömlakkok tényleg jók, én már csak a csomag egyik részéért is adtam volna 100 pontot:)

Ti beszereztétek valamelyiket?
Mi a véleményetek a csomagról?

Ann:)





2 megjegyzés: