2015. április 23., csütörtök

Makeup Revolution fólia szemhéjpúder

Ezer éve rendeltem pinkpandáról és még mindig van olyan termék amiről nem írtam :S Ilyen termék a fólia hatású szemhéjpúder is, ami csodálatosan fénylő és összesen 4 árnyalatban kapható a webshopban.

Magnificent Copper
Ha megrendelitek ezt a terméket, egy kis csomagot kaptok, ami nem csak a szemhéjpúdert tartalmazza, hanem egy kis keverő tálkát és egy folyékony awesome liquid eye primert is. Ez utóbbiak segítségével lesz építhető és fémes hatású a smink. A szemhéjpúder lágy, krémes állagú. önmagában is megállja a helyét, úgy finomabb csillogású hatást érhettek el. Ha a csillogáson akartok dobni és fénylő felületet képezni, akkor kell összekeverni egy kis festéket pár csepp primerrel. A hatás nem marad el, extra csillogós, fémes felületet kapunk.



Egy valami viszont nagyon bánt ezzel a termékkel kapcsolatban, nem tudom más fólia hatású szemhéjpúderekkel is van e ilyen probléma, de azon a ponton ahol a szemhéjad kicsit gyűrődik, megtörik (lásd. következő kép) ott már a festés folytonossága is megtörik és elválik a festék a bőrödnél és egy pontba tömörül. A mozgó szemhéjon nincs gond, csak a törésénél. És nem számít, hogy van e szemhéjalapod vagy nincs :S Kicsit nekem is bújtatott a szemhéjam ezért is szoktam és szeretem magasra vinni a festéket, főleg, ha ilyen szép színű és fényű, ezért bánt ez a dolog. Fogom használni még, de csak addig, amíg nem kezd el gyűrődni a bőr. :(


A végeredmény viszont tényleg gyönyörű, fémes hatású, kiemeli a tekintetet.


Amiket használtam: 

  • Rimmel Lating Finish 25 HR púder - 003 silky beige
  • essence sun club bornzer - 20 suntanned
  • essence bloom me up highlighetr - rose it up!
  • essence I <3 stage szemhéjpúderalap
  • Bourjois Waterproof ultra black szemceruza
  • Max Factor Masterpiece Glamour Extensions szempillaspirál (hamarosan a blogon!)
  • essence nude longlastin rúzs - 01 wearing only a smile :) (+ egy pici a szemhéjpúderből, de csak a játék kedvéért :)

Kicsit sajnálom, hogy nem 100%os a termék, de még nem mondtam le a Rose gold árnyalatról ebből a termékből :) szárazon megállja a helyét azért.

ismeritek ezt a terméket? Próbáltátok már?
Mi a véleményetek?

Holnap péntek, szombaton blogger day ;)

Szép hétvégét Beautyk :)

Ann:)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, én is be szeretnék szerezni egy ilyen szemhéjpúdert! Viszont most kicsit tartok tőle, nem szeretem ha összegyűlik egy helyen a festék :(

    Nagyon jó bejegyzés lett :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én se szeretem, de annyira szépek a színek :( szerintem beszerzem a Rose goldot is és nem nagyon használom hozzá az alapot, csak hát az meg nem olyan már... nem egyszerű :S

      Köszi Mia :) Szombaton jössz Te is?

      Törlés