2016. február 8., hétfő

Marilyn Sunset Red

Korábban már írtam Nektek a Max Factor februári újdonságairól és örvendeztem a fantasztikus Marilyn Monroe rúzsoknak és most végre ki is próbálhattam a Marilyn Sunset Red árnyalatot, ami elég bejövősre sikerült :)


Azt már írtam a múltkor, hogy szerintem a Max Factor limitált Marilyn Monroe ajakrúzs kollekciója nagyon jó ötlet és nagy segítség lehet sokunk számára. Igaz, hogy egyre több színes rúzst próbálok ki, de a vörös rúzstól idáig idegenkedtem. Kipróbáltam pár klasszikus vörös rúzst, ami elméletileg mindenkinek jól áll, de valahogy nem érzetem jól magam, mikor viseltem és képen se az jött le, hogy de jól nézek ki, hanem az hogy van a rúzs és vagyok én. Nem jött össze :S Így persze, hogy egyből örömtáncot jártam, amikor megtudtam, hogy a Max Factor a klasszikus vörös mellett +3 árnyalattal indítja az évet, megfelelően a bőrtónusunkhoz.




A rúzsok csomagolása szép, elegáns vörösbe burkolva, letisztult formában ülnek a polcokon. a négy árnyalat közül én a 2-es, vagyis a Marilyn Sunset Red árnyalatot választottam, ami egy mély, narancsos vörös árnyalat. A meleg bőrtónushoz ajánlják, a földszínekhez. Barna haj, barna szem... megvagyunk talán :) Bár szerintem van bennem a hidegből is :D


Nagy dicséret a tervezőknek, stílusosan is fel lehet tüntetni, az árnyaltot :)

A rúzs klasszikus színvilágához híven, klasszikus formát kapott, oldalán a Max Factor X jelével. Illata gyümölcsös, inkább citrusos. Állaga krémes, könnyű és érezhetően hidratáló hatású, a szőlőmagolajnak és az avokádó vajnak köszönhetően. A rúzs finishe fénylő és intenzív színű, tényleg mint egy ragyogó naplemente:) 



Mikor volt időm, csináltam egy "Marilyn Monroe" sminket, inkább úgy fogalmazok, hogy a jellegzetes jegyek nem maradtak el :) Hamarosan lesz róla videó az Instagram oldalamon is ;)



Február közepétől, ha jól emlékszem 18-tól szerezhetitek be az ikonikus darabokat, a Max Factor állvánnyal rendelkező üzletekben :)

Érdemes őket csekkolni :)

Ann:)

4 megjegyzés: