2016. február 12., péntek

Új Miracle Match alapozó

A Marilyn Monroe limitált rúzskollekció mellet, még egy újdonság érkezik a Max Factortól, az új bőrtökéletesítő formulával rendelkező Miracle Match alapozó, ami egyszerre hidratál, fed és egészséges fényt kölcsönöz a bőrnek és nem utolsó sorban igazodik a bőrtónusunkhoz.


Négy fő jellemzője van az új alapozónak:

  • Hidratál Az összetevők 40%-a bőrkondicionáló részecskéket is tartalmaz, amely hidratáló összetevőkkel táplálja a bőrt - glicerinnel, E-vitaminnal és B-vitaminnal.
  • Fényvisszaverő részecskéket tartalmaz melyek hozzájárulnak a bőr egyenetlenségeinek, tökéletlenségeinek elfedéséhez.
  • Áttetsző csillámokkal van felturbózva, így közepes fedés mellett is képes a bőr a természetes ragyogását megőrizni
  • Kevesebb benne a púder. A púder mennyiségének csökkentése és az áttetsző csillámok hozzáadása úgy biztosít megfelelő fedést, hogy a bőr természetes ragyogását nem tünteti el – a bőr nem mattul, de nem is csillog -  alkalmazkodik a saját tónusodhoz.

Bónusz tulajdonsága az új  Miracle Match alapozónak, hogy ő az első Max Factor termék, amely egy olyan új szilikon összetevőt tartalmaz, amely intenzív hidratálóként működik és mesterfokon alkalmazkodik a bőr tónusához, miközben közepes fedést is biztosít.




A Miracle Match alapozó üveg tégelyt kapott, praktikus pumpás fejjel. Legyen szó alapozóról, arctisztítóról, kézkrémről én jobban szeretem a pumpás adagolókat. Az alapozó állaga sűrű, illata nem igazán van. Fedése közepes, de nálam a jobban fedők közzé tartozik ebben a kategóriában. Szuperül elfedi a pigmentfoltokat, a pirosságot, a kisebb patikat. Az alapozót nekem blenderrel sikerült a legszebben felvinni, pedig nagy ecset párti vagyok. Felvitel után valóban természetes fényes finisht ad. A rétegezéssel vigyázni kell, mert hamar túlzásba eshetünk, a sűrű állag miatt. Észrevettem, hogy mire végeztem a sminkkel a szemem alatti apró ráncokba beleült az alapozó, de rámentem egy könnyű púderrel és ez a probléma megszűnt, nem jött vissza a nap folyamán. Ezt valószínűleg az nem érzékelte aki használ alapjáraton púdert, én többször is bevallottam már, hogy nem minden esetben használok. Szerintem az AVON légiesen könnyű LUXE kőpúdere tökéletes párja az alapozónak.
Az alapozó egész nap hidratált érzést ad, nem emelte ki a száraz részeit az arcomnak, szépen tartja a pirosítót, a púdereket. 




“A sminkmesterek éveket töltenek a természetesnek ható alapozás létrehozásával. Kétségkívül a legnehezebb feladat a nők számára megtalálni azt a terméket, amely éppen elegendő fedést biztosít, ugyanakkor hibátlan, természetesnek ható arcbőrt kölcsönöz. 
A Max Factor Miracle Match egy fantasztikus alapozó: makulátlan, hibátlan bőrt eredményez, ez a kezdete a ragyogásodnak – a gyönyörű bőr.
Pat McGrath, 
Nemzetközi Kreatív Igazgató- Max Factor


Ha hidratáló alapozót kerestek, ami szépen fed és nem matt, akkor érdemes megnézni és kipróbálni.
Az új Max Factor Miracle Match alapozó elérhető 5 árnyalatban, 2016. február közepétől az állvánnyal rendelkező üzletekben. 
Javasolt fogyasztói ára: 4599 Ft


Az új, limitált Max Factor rúzsoktól itt olvashattok bővebben, itt pedig a véleményemet írtam meg a hozzám passzoló árnyalatról. :)

Mit szóltok a Max Factor újdonságaihoz?

Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése