2016. február 4., csütörtök

Mesmerize

Januárban debütált az AVON Mesmerize for Her és for Him, orientális illat jegyekkel körülölelt kölnije, aminek a csomagolása és alap illata  teljesen megvett, így nem volt kérdés, hogy kipróbálom.


Tehát  parfüm a januári újdonságok között szerepelt az AVON katalógusában. Az alakja engem kissé a szívre emlékezete, gyönyörű kék és arany színekkel van az üveg felöltöztetve. A keleties hangulatot megalapozza az üveg mintája és kézben tartva az egész kölni olyan, mint egy kis ékszer/drágakő. A Mesmerize dobozán visszaköszön az üveg mintája, az egész dizájn szép és teljes.

Az AVON Mesmerize kölni kategóriájában az orientális, gyümölcsös, virágos illatok közzé sorolható és az összetevői is ezt erősítik:  zamatos fehér húsú őszibarack, érzéki bazsarózsa (imádom a bazsarózsát :) ) és a titokzatos szantálfa. 



Illat, mely megbabonáz


Első fújásra egy gyümölcsös, kicsit citrusos virágos és édes illatot éreztem. Később megmarad a virágos illat, amihez társul egy számomra megfoghatatlan kissé fűszeres illat (talán ez a szantálfa). Végig domináns illat az édes, virágos illat, így inkább azoknak ajánlom, akik az édes, erőteljes illatokat szeretik. Közepesen tartós az illat bőrön, ruhán még másnap is intenzíven érződik, ami nagyon jó teljesítmény egy kölninél :) Szerintem csodás illat, ami ezeken a szürkés, borongós napokban sokat tud dobni a reggeli munkába indulás lendületén.

Kicsit utánanéztem - nah jó, beírtam google fordítóba :D - hogy mit jelent a Mesmerize, mert annyira sejtelmesek, a kampány fotók, hogy nagyon el kezdett érdekeli a név jelentése. És igeeeeeeeen, van jelentés, méghozzá, ha a hihetek a google-nek, akkor ez egy vietnami szó és a jelentése: HIPNOTIZÁL :) Ennek tudatában és mert játékos, édes illatról van szó, szerintem így február 14. környékén érdemes lehet egy próbát tenni vele lányok ;)

Próbáltátok már ezt az illatot?
Holnap péntek ;) 

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése