2016. február 17., szerda

OnlyOne

Február elején robbant a Rimmel sok sok újdonsággal, melyek közül, szerintem a legkiemelkedőbb az Only1 rúzsok, amelyek forradalmat hoztak el. Én már kipróbáltam, nézzük mitől forradalmi ez a rúzs :)





A Rimmle Only1 rúzsa forradalmi termék, mind dizájn, mind textúra terén. Az új  ajakrúzs innovatív hibrid formulával rendelkezik, ami a legjobb tulajdonságait ötvözi a hidratáló és a tartós rúzsoknak. Az Only 1 rúzsok erőteljes színt, kényelmes, tartós ámde könnyű viseletet ígérnek, a benne található gyümölcsolajnak és E-vitaminnak köszönhetően pedig hidratálnak. 


8 árnyalatban szerezhetitek be :)
A csomagolása szerintem tök jól sikerült, egyedi lett. A rúzs illata is más, mint a többié, gyümölcsös, nekem kicsit sárgadinnyés nagyon tetszik :) Az én árnyalatom, az 500-as Revolution Red, ami szerintem az ikonikus darabja a rúzsforradalomnak. (mindig kell egy ikonikus piros, mindenhol ;) )

A finish intenzív színt ad és enyhén fényes, ami szépen mutat és egy kis idő után mattul. Mielőtt felvisszük érdemes kontúrozni az ajkakat, szerintem minden ütősebb rúzsnál érdemesebb ezt megtenni. Ígéretéhez híven a színe intenzív, az marad egész nap és tartós. Reggel felvittem, mindenféle extra nélkül, hogy csak a rúzs legyen rajtam és egész délelőtt tartott, nem kopott látszólag, nem mozdult el. Viszont nála is azt vettem észre, hogy oké, hogy tökéletes még 4 órával azután is hogy reggel feltettem, de a poháron is tökéletesen mutat :D tisztára L'oréal Infallible Gloss Bar szájfény :D Ott van a pohár szélén hatodjára is (persze a mennyiség csökken) de a számon is olyan mint ha most kentem volna fel :D Esküszöm, nem egy kilót használok :DD Sőt inkább megpróbálok keveset használni, hogy ne érezzem azt, hogy nem beszélhetek, mert elkenem :D Nah mindegy. Tartós és intenzív színű :D és hidratál is, bár nem érzem intenzívnek, mit pl a Rimmel Moisture Renew rúzsoknál. Egy pici zavaró tulajdonsága van csak, mégpedig, hogy mindig tudom, hogy a számon van. Nem tűnik el az érzés, hogy rúzst viselek. Ez valakit zavar, valakit nem, ez igazán szubjektív dolog.


'working girl chic'
lesz videó is nemsoká itt :)

Mostanában nagy színes rúzs fun lettem, azt hiszem kicsit beszippantott, de ennek ellenére elfogultság nélkül mondom, mindenképp nézzetek rá ezekre a rúzsokra, mert valóban más, mint az eddigi Rimmel rúzsok.


8 árnyalatban kapható igazi tavaszi, üde színekben :)


Mit szóltok az új rúzsokhoz?
Esetleg próbáltátok már őket?

Szép hetet Beautyk :)

Ann :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése