2016. március 7., hétfő

MeTime

Őszintén szólva ez a bejegyzés kicsit másnak indult mint ami lett belőle :) Sokszor látom, hogy bloggerrek írnak arról a bizonyos, kikapcsolódós, magammal foglalkozós "MeTime"-ról és gondoltam én is leírom, akkor is ha az ezredik ilyen jellegű poszttal találkoztok és az enyém nem is olyan izgi és lehet senkit se érdekel :D Aztán jött egy email és átértékeltem ezt a posztot és más vonalra tereltem.



Szóval jött egy sajtóanyag az AVON-tól, ami egy két ötlettel ajándékoz meg minket, hogy is szólhat egy nap csak rólunk, rólad :). Tehát jött az anyag, elolvastam és gondoltam miért ne lehetne a március 8-án egy posztom Nektek, Nőknek, akik olvastok, ami egy tök átlag életet élő nő írása, aki durván nem képes a negatívumokkal foglalkozni, csak ha már elfáradt és miért ne lehetne Nektek ez egy jelképes ajándék , ami tele van pozitív dolgokkal :)

Rólam csak annyit, hogy szerintem ritka őrülten pozitívan tudok dolgokhoz hozzáállni, egy - egy új ötletnél a negatív gondolatok száma szerintem 10% alatt van. Erős bennem a nem érdekel faktor( bár ezt inkább belül tartom) sok minden iránt és végtelenül konfliktuskerülő vagyok. Ennek van nagyon rossz oldal és ha magamra gondolok egy tök jó oldal... nem emésztem magam :D (nah jó, de ha fáradt vagyok... múltkor sírva fakadtam majdnem mert nem találtam olyan sálat amit elképzeltem.... szánalmas, de akkor már határaimon voltam :D ) Szóval ebből az alapból indulnak ki a következő okosságaim az AVON klassz tippjeivel együtt

AVON tanácsai:

1; Nézz más szemmel magadra!
Ne a hibákat keresd, inkább nézd meg mi az ami tetszik Neked saját magadon :) Például itt a sminkelés, ne azon legyél hogy a legapróbb tökéletlenséget is eltüntesd - persze korrigálni lehet, meg óriási ragyákat elfedni, de hagyd az apró tökéletlenségeket, ettől vagy Te az aki, ettől vagy más, ettől izgalmasabb vagy. De a legjobb tipp: emeld ki azt sminkben is, vagy akár öltözködésben amit szeretsz magadon.  Szereted a szempilláid, akkor  legyen a smink természetes, de a szempilláid hangsúlyosak. Szereted a szád formáját, emeld ki néha egy számodra is merész színnel.... sikered lesz ;) (de tényleg,én így szoktam rá a rúzsokra :D )


2; Fedezd fel a kedvenc sminkterméked!
Az első pontból szinte egyenesen következik ez a pont. Próbálgasd a színeket, a termékeket (most már egyre több helyen lehet mintát kérni) és találd meg amit tényleg szeretsz és ne erezd el :) Az ilyen termékekkel vagyok úgy, hogy ha épp nem a legjobb formában vagyok azért az is tud egy kicsit dobni rajtam :) Az én kedvenceimet megnézhetitek ITT :)

3; Kapcsolj ki!
Szerintem ez az ami a legnehezebb. Tudjuk, örök téma, a stressz, a gondterheltség, mindenféle negatív dolog hat a mi működésünkre is, hat az egészségi állapotunkra és a bőrünkön is remek látszik miden. Én kiragyásodom, ha túl sok a probléma.... használhatok akármit, jönnek a "problémapöttyök" :S sőt már ráncom is lett :D Ne engedjétek, ez mind azért van, mert győz a probléma. Találd meg az a pár egyszerű dolgot ami kikapcsol, legyen az egy könyv, zene, film, játék, csendes délutáni fürdő, kirándulás, sütés, főzés, akármi, ahol magaddal lehetsz :) Szerintem erre találták fel a 10 perces maszkokat is, csak 10 perc, de addig meg vagy lőve, ülj le a sarokban, hunyd be a szemed és nyugi - ha nincs más vonulj el a mosdóba :)



4; Kényeztesd magad egy otthoni DIY szépségkezeléssel!
Nem szorosan véve, de ide tartozik egy illatos fürdő, a pedikűr, egy kis maszk felrakása és párunk rémisztgetése :D (jó móka :D ) Nálam ilyen téren a lábfürdő a nyerő. Egy egyszerű meleg vizes lábfürdő és ki vagyok cserélve. 

5; Vezess szépségnaplót!Azt hiszem nekem ez az, a blog :)
Minden nap nézz magad körül szép, mi az ami tetszik, ez lehet bármi, virág, egy plakát, egy kozmetikai termék, egy ruha, egy gesztus, bármi. Jegyezd meg, raktározd el magadnak később még jól jöhet :) Ha képes vagy ezt hetekig csinálni, tuti egyre több szépséggel leszel gazdagabb :)


6;Vidd el magadat „randizni”!
Egyszerűbben fogalmazva, foglalkozz magaddal, csináld azt amit szeretsz, menj moziba, vegyél egy ruhát vagy cipőt, mert épp jól esik (és tök jó akció van:) ), süsd meg azt a sütit amit megláttál neten  - tök mindegy mennyi kalória van benne. Néha enged meg magadnak a saját, magadra fordított időt. Ez fel fog dobni, derűsebb leszel és ezt a körülötted lévők is észreveszik :) Többet ér mint bármilyen smink :)

Annmoment +



  • légy laza, ne vedd túl komolyan magad, nem mindig éri meg
  • nevess, légysziii, sokat, bármin, de főleg magadon :) 
  • ne akarj mindig a nagybetűs nő lenni, legyél csak egyszerűen nő, akit nem zavar, ha épp a bolt közepén esik össze a nevetéstől, mert épp az összes kiflit szétszórja a Spar közepén mert vacak volt a zacsi (megtörtént eset... 6 kifli bánja :D )
  • ne tarts be mindent szigorúan amit neten és életmód könyvekben olvasol, legyen csak iránymutatás

Ma legyetek egyszerű nők, engedjétek meg magatoknak a gondoskodást, és az apróságokra figyeljetek oda, mert ott rejtőzik minden, nem a nagy külsőségekben ;)
És ezt se vegyétek túl komolyan, lehet három év múlva fogom a fejem én is, hogy miket írtam itt Nektek ;)



puszi,
Ann :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anna! Nagyon szépen összeszedted a gondolataid,gratulálok :)
    Szeretettel várom a következő bejegyzésedet :) melyet mindig öröm
    olvasni :)

    VálaszTörlés