2016. március 2., szerda

Sleek_California I.A.

Biztos nem vagyok egyedül azzal, hogy nagyon, de nagyon várom a tavaszt és ki vagyok éhezve a friss színekre. Gondolkodtam mostanában, hogy mivel dobhatom fel a napi sminkem, mi az amiből rég próbáltam újat és mi az amiben még fejlődnöm kell és arra jutottam, hogy nyitnom kell a pirosítók felé (konkrétan van kettő :D). Hosszas keresgélés után belezúgtam a Sleek California.I.A. hármas pirosító palettába és mikor megjött postán a termék, még akkor is csodálattal néztem a színeket :)

Sleek hármas palettája a szokásos letisztult Sleek külsőt kapta. Matt doboz, fényes betűkkel rajzolódik ki a felirat, a dobozban helyet kapott három pirosító (2 matt, 1 csillogó) és egy tükör. A doboz jól záródik, könnyen nyitható. Csillagos ötös a csomagolás :)


A pirosítók színei meseszépek :) A két szélső matt szín pigmentált, intenzív színű, így kevés is elég a sminkeléshez. Könnyű velük túlzásba esni, így az elején érdemes odafigyelni, hogy mit csinálunk, akármennyire is reggel van:) Nagyon nehezen fotóztam be a terméket, hogy a színeket visszaadjam, de talán ezen az alsó képen sikerült. Nézzük jobbról egyenként őket:

 OC - ő egy hidegebb rózsaszín árnyalat, ami tavaszra számomra tökéletes :) Üde, friss, intenzív a színe
The Surf - krémes, narancssárga szín, aranyló csillámokkal. A színe nem intenzív, inkább highlighterként funkcionál. Őt szerintem nyáron fogom nagyon szeretni bronzosító fölé. Teljesen olyan mint a nyári naplemente a vízparton :)
Newport Peach - meleg, barackos árnyalat, ami az OC-hez hasonlóan matt és erősen pigmentált. Ez egy univerzális szín, amit tavasztól őszig szívesen hordok

Tartósságuk egyaránt jó, bár egy teljes napot nem bír ki rá kell kicsit frissíteni. A krémes pirosítókat általában ujjal visszük föl, de nekem ecsettel is szépen sikerült eldolgozni.

Videó is lesz Instán ;)

Biztos nem ismeretlen számotokra a márka és a termék, de ha még nincs Sleek terméketek, vagy ilyesmi pirosítótok innen megrendelhetitek őket:)

Szerintem hétköznapi sminkekhez szuper vétel és többnyire ez a hármas pirosító por állagú terméket tartalmaz, nem csak krémeseket.

Ti milyen újdonsággal várjátok a jó időt?:)

Ann :)
ui.: most jött két szuper új nude Sleek paletta is a
webáruházba, gyönyörűek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése