2017. január 6., péntek

Matt, bársonyos ajkak - Maybelline

Még mindig hódítanak a matt ajkak és egyre feltűnőbb, vagányabb árnyalatok is kerülnek a boltok polcaira :) A Maybelline ősszel hozott nekünk matt rúzsokat és matt folyékony rúzsokat, így nem csak színekben, de a termék típusokban is bőven tudunk válogatni.


Vivid Matte Liquid
folyékony matt, élénk színű rúzsok

Hozzánk is elért a Maybelline által az őszi New York-i trend. Matt finish, élénk, merész színű ajkak, krémes, lágy rúzsok által. A Vivid Matte folyékony rúzsok számomra megnyerő letisztult formával érkeztek, jól záródó, könnyen kezelhető applikátorral.


Két árnyalatot kaptam tesztelésre, de sajna még csak most értem oda, hogy írjak róluk. A 25 Orange Shot és az 50 Nude Thrill érkezett hozzám. az első, a narancs színű, az totális szerelem :) Igazi nyári, tavaszi, energikus szín :) Erősen pigmentált, édes, kicsit cukorkás illata van, de az is elég intenzív. Ez utóbbi tulajdonsága miatt szerintem sokan nem csípik, de én szeretem a jó illatú kozmetikumokat :) Már egy rétegben is szépen, egyenletesen és intenzíven fed. Nem árt fixálni, de ami jó hír, hogy abszolút nem folyik szét és tartós marad :) A finishe bársonyos matt, ami még szebbé teszi az intenzív színeket.

Sajnos a nude verzióról ugyan ezt nem mondhatom el :( Ő mindenben egyezik a narancs rúzzsal, de a tartóssága sajnos nem:( Valamiért ő nem maradt meg a számon, bármit is csináltam neki. Ez nem tudom miért van, de tudjuk, hogy árnyalatok között, gyakran van valami differencia, itt sajnos a tartósságban van különbség.



Maybelline Color Sensational 
The Loaded Bolds ajakrúzs


Húsz árnyalatban érkeztek hozzánk a matt hatású rúzsok ebből a családból, fantasztikus színekkel. Az általam tesztelt rúzs 886 Berry Bossy Bold árnyalat, ami kicsit püspöklilás bogyós szín és szerintem egy szép téli rúzst hozott össze a Maybelline :) A formulája könnyű, bársonyos és nem szárít ő sem. Azt hiszem már kevés matt rúzs van, ami szárít, mostanában nem is írtam olyanról ami szárított volna. Felvitelkor kicsit figyelni kell, hogy egységesen oszlassuk el a rúzst az ajkainkon, illetve kell hozzá az alap és fixálás, hogy egész nap tökéletes legyen a rúzsunk.   


Összességében jó rúzsokat kaptunk a Maybellintől, a Vivid Matte folyékony rúzsnál a nude árnyalatért nagyon fáj a szívem, de a remélem csak én fogtam ki egy rosszabb állagút és mindenki más ugyan olyan minőséget vett mint a narancs színű rúzs :)

A Color Sensation rúzsról videót is készítettem :)

Próbáltátok már valamelyik Maybelline matt rúzst?

Szép hétvégét :)
Ann :)

Köszönöm a lehetőséget a Maybelline-nek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése