2017. január 22., vasárnap

Simple Look

Mióta sminkelek megfigyeltem, hogy számos fázison estem már át - de ezzel gondolom nem vagyok egyedül. Először voltak a nude próbálkozások, aztán minden színekbe úszott, később cicás sminkeket részesítettem előnybe, aztán nem is olyan rég jöttek a színes rúzsok és egyre inkább tendálok a letisztult megjelenés felé. Gondolom ezeken midnek átesik és változik is az ízlés folyamatosan. Az utóbbi év nagy részében így sminkeltem és azt hiszem ezek a sminkek hétköznapra a legjobbak, már csak azért is, mert bármilyen rúzs tökéletesen passzol hozzá ;)

Ez a bizonyos simple look nálam az alapozásból, egy kis bronzerből és highlighterből és szempillaspirálozásból áll, valamint a szemöldökömet is kicsit áthúzom. Ezekhez a lépésekhez két L'Oréal terméket használtam mostanában legtöbbször egy szempillaspirált és egy highlightert.


L'oreal Paris Volume Million Lashes Femme Fatale Szempillaspirál

 A Volume Million Lashes család újabb taggal bővült, a Femme Fatale fantázia nevet viselő spirállal. a Külső ugyan olyna mint eddig, de most az arany mellé lila társul, mai igazán nőies hatást kelt.  A spirál apró szilikon sörtékből áll, melyek látszólag össze vissza állnak, de ezek segítenek dús és hosszú pillákat varázsolni.  A spirál szerintem inkább hosszú, szépen elválasztott pillákat eredményez, ettől lesz kissé dús hatása a szempilláinknak, de azt a dúsítást, amit én elképzeltem, azt nem érte el, de az összhatást egy szép, elegáns lágy tekintet.


 L'Oréal True Match Highlight

A L'Oréal krémes állagú True Match Highlightere ha jól tudom két árnyalatban kapható, az általam tesztelt termék a Icy Glow/Rosé Glacé Glow fantázia nevet kapta, a másik, bronzos hatású terméke a Golden Glow nevet kapta. Az Icy Glow, egy hideg, enyhén rózsaszín színű és fémesen fénylő highlighter, ami nagyon finom fénylő pigmentekből áll, így nagyon kevés, tényleg egy hangyányi kis krém is elég, hogy látványos hatást érjünk el vele. Ezt a terméket, legjobban az AVON Magix termékével szeretem használni, mert az átlátszó púder alól erős, de természetes fényt ad a highlighter. Beszerzendő termék ;)  


Ezek mellé legtöbbször egy könnyű alapozót használok, vagy Rimmel Match Perfection vagy L'Oréal Magique Cushion , a kedvenc bronzeremet, ami a Rimmel Natural Bronzer kompakt bronzosítója és zárásként jöhet egy jó kis rúzs :)

Összeraktam egy kis válogatást azokból a sminkekből, amiket előnyben részesítek a hétköznapokon és ahol ha csak egy pici plusszal is, de a fent leírtak szerint sminkelt :)
Hogy szoktatok hétköznap sminkleni? Ehhez képest több, vagy kevesebb terméket használtok?

Ann :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése