2014. április 27., vasárnap

Aki a gyöngyvirágot kedveli...

Ha az Yeves Rocher márkáról van szó elsőre mindig a tusfürdői jutnak eszembe (főleg a kávés <3) és mindig megfeledkeztem a szintén csodás illatú parfümjeiről, mindaddig míg nem kaptam meg a Un Matin Au Jardin család Gyöngyvirág illatát, ami  maga a tavasz, minden szeszélyével és csodájával.

Agrumes en Fleurs, Rose Fraiche, Lilas Mauve és Muguet En Fleurs

Ez az illat, tehát egyszerre csodás, kellemes, de lakozik benne egy kis szeszélyesség is. Az illat nem egy leheletkönnyű illat, de nem is nehéz. Valahol az arany középúton áll és határozott gyöngyvirágillata adja stabilitását. Ő nem az az illat ami sokrétű, ami játszik velünk, ő maga a gyöngyvirág. Se több, se kevesebb. Virág illata van, de még sem édes. Sonia Constant parfümőr belecsempészett egy kis zöld jegyet, ami igazán megadja az illat természetes mivoltát. Szerintem elsősorban azoknak tetszhet ez az illat, akik a természetes, tiszta  és határozott aromákat kedvelik. Személy szerint nekem is tetszik, bár nem ez az én illatom, de van az az alkalom amikor ő passzol hozzám. Főleg így tavasszal :)


Írtam hogy szeszélyes is ez a parfüm. Párom anyukájától kaptam, aki nagyon szereti a gyöngyvirágot és nagyon örült ennek a parfümnek, tetszett neki az illat, de mikor használta egy idő után enyhe vas illatot is érzett. A kémia náluk nem működött :S Én ezzel a problémával nem találkoztam, de bármikor vesztek parfümöt, előtte érdemes kipróbálni a bőrötökön, hogy passzoltok e :)



Ismeritek ezt az illatot, vagy a Un Matin Au Jardin (Egy reggel a kertben) sorozat bármelyik tagját?
Ha anyutok szereti az ilyen típusú illatot, anyák napi ajándéknak sem rossz 
és most akciós is az Yves Rocher webshopjában :) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése