2014. április 24., csütörtök

Playboy testápolók

A parfümök, tusfürdők után új szintre emelte a csábítást vadonatúj testápolóival a Playboy. A selymes, illatos bőrünket játszi könnyedséggel tehetjük még vonzóbbá és játékossá ;)


A testápolók külső megjelenése egyezik a tusfürdők tégelyeinek alakjával, ami a nőies test vonalaira emlékeztet egy kis fűzővel megbolondítva. A külső már csábító, de a belső az igazán megnyerő. 24 órás hidratálást ígérnek a testápolók, négyféle igéző parfümillattal. A bőrgyógyászatilag tesztelt krémek bőrbarát formulái 70%-ban tartalmaznak azonnal ható hidratáló összetevőket és mindezeken túl krém hamar beszívódik, de az illat hosszan tart.

Négy illatban kapható a testápoló: 
  • VIP testápoló – ragyogást ad, fenséges orchidea illattal, parfümőr - Juliette Karagueuzoglou (IFF)
  • Play It Lovely testápoló – bőrlágyító ápoló, gyengéd bazsarózsa illattal, parfümőr -Christophe Reynaud (Givaudan) 
  • Play It Sexy testápoló – kényeztetés felsőfokon, érzéki vanília illattal, parfümőr - Nathalie Lorson (Firmenich)
  • Super Playboy testápoló – mágikus vonzerő, édes eper illattal, parfümőr - Lucas Sieuzac (Symrise)
Abba a szerencsés helyzetbe kerültem, hogy tesztelhettem a testápolót, méghozzá a bazsarózsa illatú, Play It Lovely testápolót. Még nem volt dolgom egy Playboy termékkel sem, attól eltekintve, hogy kb 1szer a kezembe akadt egy újság és az érdekesebb cikkeket elolvastam. A Playboy parfümök, tusfürdők valahogy sosem keltették fel az érdeklődésem, így kíváncsian vártam, hogy tud e ezen változtatni az új testápoló.

Kényes téma nálam ez, mert igaz, hogy száraz a bőröm, főleg a hátam:S de nem igazán szeretem magam kenni állandóan valamilyen krémmel. Lehet viccesen hangzik, de fázom tőle :D így ritkán nyúlok testápoló után. Abban biztos voltam, hogy ezen ez a testápoló sem fog változtatni.



A külseje szinte egyezik a tusfürdők megjelenésével, női test vonalait idézi, amit fűző szegélyez. Az külön tetszik, hogy a címke, a tubuson egy sejtelmes rózsaszín hálóinget idéz:)
Maga a testápoló elég könnyű állagú. Nem egy nehéz, zsíros krémről van szó, sokkal inkább könnyű, kicsit vizes textúrája van. Az én tesztalanyom a Play It Lovely, aminek bőrlágyító tulajdonságot és gyengéd bazsarózsaillatot tulajdonít a Playboy. A testápoló mint már említettem könnyű, kicsit vizes, így gyorsan be is szívódik és tényleg puha bőrt eredményez.  Az illata nekem nem gyengéd, kifejezetten erős virágos, édes és kibír olyan 3-4 órát :). Hosszú távon szépen hidratál, puha lesz a bőröm, de nem érzem benne, hogy mélyen tápláló összetevői lennének.

Nem rossz testápoló, a szokásomon nem tud változtatni, de ajánlom, hogy próbáljátok ki, mert az illat hosszan tart és randi előtt lehet érdemes igénybe venni, mondjuk a nyak és váll vonalában a parfüm mellett/helyett/kiegészítésként;)

Két kiszerelésben kapható:

  • 250ml (1299.-Ft)
  • 400ml (1699.-Ft)
Február óta van jelen a boltokban.
Esetleg próbáltátok már?
Mi a véleményetek?

Holnap péntek ;)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése