2014. április 23., szerda

Húsvéti/Tavaszi körmök Rimmellel

Ami eszembe jut róla: fiatalos, cukorka, édes, vidám, nyár, szikrázó napsütés és csajos:))) Nem másról beszélek, mint a Rimmel új lakkjairól a sweetie crush lakkokról. 


Már tavaly is láttam egy két sand effect körömlakkot, de eltelt egy kis idő mire megpróbálkoztam velük, mert elsőre olyan kis fura volt nekem, de milyen jól tettem, hogy kipróbáltam. Tetszenek:) Tartósak, szépek, különlegesek legyen szó pasztell, élénk, vagy nude árnyalatról. Mint a legtöbb effect, ez is valami pluszt ad a manikűrnek, de nem olyan hű de látványos, inkább a visszafogott különlegességnek mondanám :)

Az első ilyen lakkom a beauty uk-tól volt és nagyon szeretem, de ideje volt egy kis tavaszínt színt vinni a körmeimre és nagyon örültem mikor a Cotytól megkaptam a Rimmel újdonságát a Sweetie Crush lakkot:) Ezek a tündéri pasztell árnyalatú lakkok mint egy cukormáz úgy vonják be a körmeinket és teljesen feldobhatják a hangulatunk egy egy húzósabb napon. Öt árnyalatban kapható a limitált kiadás, egytől, egyig tavaszi pasztell árnyaltokban. Textúrája a sand effect lakkokéhoz hasonló, de színnel együtt engem inkább már egy finom állagú színes cukorkára emlékeztet :D (konkrétan , de csakis pozitív róla az emlék:))



 Az én lakkom a 009 candyfloss cutie (tényleg cutie :)) Napfényben gyönyörűen csillogó, világos rózsaszín színű. Gyorsan szárad, olyan 2-3 nap után kezd el a körmeim végén kopni, de nem pattog le. Ez az árnyalat egyszerre üde, fiatalos, bájos és elegáns is :) Érdemes ezekre a lakkokra egy pillantásnál többet vetni ;)

Tökéletesen passzol a húsvéthoz és a tavaszhoz;)

imádom az illatát :)

nyugi, nem ezt kapták a locsolók, ők csak hangulatkeltő elemek :)

Találkoztatok már ezekkel az édes lakkokkal?

Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése