2016. július 25., hétfő

Qeen of the Game

Új illatok érkeztek a Playboy márkától, konkrétan egy komplett illatcsalád, azoknak akik szeretik a játékot és főleg szeretnek nyerni :) A hölgyek lehetnek ezzel az illattal a csábító játékok királynői, míg a fiúk a partik királyai. Játékra fel ;)


A Playboy illatai számomra mindig a fiatalos , már már tini kategóriába sorolhatóak. Van azért köztük pár, amit én is nagyon szeretek pl.: Generation és a Playboy Play It Pin Up, így ha jön egy új illat nem zárkózom el előle, lehetnek itt még "felnőttesebb" illatkompozíciók :) 


Queen of the Game


Először is, hopp egy új üveg :) ami talán kicsit jobban kézre esik, mint az elődei és itt már az üvegen is visszaköszön az a bizonyos nyuszifej. A kupak megtartotta nyuszi füleit, ami nekem nagyon tetszik. Az illat erős, édes, virágos, kicsit gyümölcsös. Az édes illatok kedvelői fogják szeretni a Queen of The Game illatot.  Fejillat: jázmin, narancsvirág; Szívillat: golgotavirág, kávéhab; Alapillat: csokoládé, tokabab, cédrus, pacsuli. Alapvetően virágos az illata, de nekem valahogy elsőre a zöld alma jut róla eszembe :D Először zöld alma illatot érzek, majd áttér egy virágos, fűszeres illatra a bőrömön. És ne mez az egyetlen eltérés ;)
Az EDT párja még egy dezodor, amiben már nem érzem a gyümölcsös jegyeket, csak az édes illat amit én érzek. Viszont mai érdekes, az a bőrlágyító tusfürdő. Elméletileg ibolya illata van, mi vadmálna illatot érzünk, ami nem rossz :) A tusfürdő illata tartós, az edt-t délelőtt/délben újra kell azért frissíteni. Ez a két termék szuperül kiegészíti, erősíti egymást. És én így szeretem, hogy szerintem teljesen már az illat mint amit olvastam róla :D

King of the Game


A férfi illatnál is először a csomagolással kezdeném, amiért itt is nagy puszi jár. Sokkal jobban kézre esik ez az üveg, mint a régiek, tetszik ez a "tört" kialakítás minkét illat üvegénél. 
Az EDT illata könnyed, fűszeres. Fejillat: citrom, kardamom, fekete bors; Szívillat: feketekávé, Granny Smith alma, Jägerbomb (szerintem ettől lesz pici kesernyés, illata egy pillanatra, amit az alapillatok mégis kellemessé tesznek); Alapillat: vanília, cédrus, pacsuli . Itt is érzem kicsit az almát, de nem olyan határozottan, mint a női verzióban. Az illat tartós, fűszeres és könnyű. Nem épp a legnyáribb illat nekem, de nem elképzelhetetlen nyáron :)
A dezodor számomra és párom számára se lett eltalálva, nincs kiemelkedő illat sajna, viszont a tusfürdő igazán férfia, erős fűszeres, markáns ami kiemelkedik a többi szokásos pasi termék közül. A dezodorra visszatérve, az a kupakmegoldás az viszont 5*, lehetne ilyen a női dezodor teteje is ;)


Az új, játékos illatok közül nálam nyert az edt és a tusfürdő, igazán teljesen más illatokat érzek :D
Csináltunk egy kis játékos videót is, vagy kis hangulatkeltőt, lessétek meg ITT ;)



Szép hetet Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése