2017. május 2., kedd

L'Oréal Colorsita

Május azt hiszem a színek hava lesz, mert millió és egy szín közül választhatunk körömlakkok, pirosítók, szemhéjfestékek, rúzsok és már a hajszínezők terén is. Ráadásul a L'Oréal új termékeivel, most megvan a lehetőségünk, hogy akár kéthetente vagy naponta könnyedén változtassunk a hajszínünkön ;)
A L'Oréal megalkotta a Colorista hajszínező családot, melyek segítségével kedvünkre változtathatjuk a hajszínünket napról napra variálva a pasztell és az élénk színekkel. A fesztivál szezont nem is kezdhetnénk jobban mint egy kis tervezgetéssel, hogy melyik buliba milyen színű hajjal menjünk. Plusz ha már rég szeretnénk kicsit színesebb hajszínt, de nincs merszünk kipróbálni, akkor ezekkel a termékekkel bátran kísérletezhetünk ugyanis a három termékcsaládból 2 kimosható;) Nah de nézzük sorban


SPRAY 1 nap

Ha fesztiválba vagy buliba megyünk és arra az éjszakára szeretnénk feldobni a hajszínünket, akkor ez tökéletes termék lesz. Egyszerűen csak rá kel fújni a hajunkra és kész. A fehér mikropigmentek a hajunkon egyfajta vásznat képeznek és a színes pigmentek erre tapadnak. Ennek köszönhetőek az élénk intenzív színek. Bármikor könnyen lemosható. 6 árnyalatban kapható.

WASH OUT 2 HÉT 
 Ha mondjuk a nyaralás alatt szeretnénk kicsit színesedni, vagy kipróbálnánk egy élénkebb színt, de picit azért tartunk az összhatástól, akkor a Wash Out a mi termékünk. Könnyű alkalmazni őt is, pasztell és élnék színekből válogathatunk, valamint 2-15 hajmosást bír ki. Engem ő csábít egy kis kalandozásra ;) Ápolja és táplálja a hajat 3 különleges összetevővel, valamint kisimítja a haj felszínét, fényessé és könnyen fésülhetővé teszi. 10 árnyalatban kapható én a purple és a red árnyalatokkal kacsingatok nagyon :)


TARTÓS HAJFESTÉK 

Nah de ha tartósságra vágyunk, viszont a megszokottól még is eltérő színre, azokra is megalkotta a L'Oréal a saját színeit egy kis csavarral, összesen 10 színből válogathatunk. Egy különleges ecset segítségével sokkal precízebben vihető fel a hajfesték és több anyag jut a hajra  és a zselés formula a még jobb fedést és tiszta színeket ígér.
De ha ez még mind nem elég, akkor találunk még a termékek között 3 effect tartós festéket is a szőke hajúak számára: Ombré, Balayage, Szőkítő és lapul még ott egy Fader sampon is ami gyengéden segíti elő a színek kopását, hogy minél előbb újabb színt próbálhassunk ki :)



Volt szerencsém nekem is kipróbálni a spry termékek közül a Hot Pink fedőnevű terméket.Újdonság számomra nem volt, mert ezer évvel ezelőtt, mikor általános iskolából ballagtam és volt bolond ballagás egy hasonló termékkel fújtam be akkor is a hajam. Nah de nézzük.


A spray doboza pont jó méret, kézre áll egyszerűen tudjuk mi magunk is kezel. A fújóka része pici, de szerintem szépen szóra a festéket, aminek a technikáját azért nem árt először kitapasztalni. Viszonylag messziről érdemes fújni és elég csak picit lenyomni, akkor nagyon szépen fed. Az én hajam ugye elég sötét, így nagyon kíváncsi voltam, mennyire fog látszani a pink szín.
Először semmi nem látszott, de körülbelül 1 perc elteltével, ahogy száradt a festék, megjelent az élénk, pink szín :)


Direkt nem az egész hajamat fújtam le, kíváncsi voltam vagyok e olyan ügyes, hogy mintát fújjak rá és igen :D sikerült megrajzolni, kivágni, majd a hajamra fújni a mintát :D
A siker élmény után persze elszálltam és gondoltam, ma pink leszek :D De sajnos ez rossz ötlet volt, bár tapasztalat szempontjából nem. Befújtam a hajam és sajnos összetapadt, ragadt és száraz lett. Kifésülni sem tudtam, illetve amit tudtam abból a színek nagy része visszaköszönt a kezemről és a hajkefémről...  így ki is mostam. :(

A konklúzió az, hogy a spray-t akkor ajánlom, ha egy nap intenzív színeket szeretnél látni a hajadban és a hajad be lesz fonva, kontyban lesz, mert a kiengedett haj nem szívleli ezt a festéket, kényelmetlen. Viszont ha egy fonást, vagy kontyot vagy bármilyen már fix frizurát fújsz le vele, akkor szuper színe lesz és tutira lefixálod egész napra :) 

A csodás alkotásról, amúgy van videó is az Instán és csodásan látszik hősiességem (bevoltamsz.... mi lesz 😂😅 ) ITT megtekinthető :D

Minden esetre a kedven nem vette el a kéthetes színezőtől és fogom keresni ha eljutok egy drogériába ;)

Próbálták már valamelyiket?

Ann :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése