2014. március 17., hétfő

Berry Merry

Most jutott eszembe, hogy én még lógok egy essence újdonság bemutatásával, mégpedig az essence Longlasting szemceruza Berry Merry új árnyalatának prezentálásával.



 Már korábban áradoztam, hogy milyen jók ezek a ceruzák. Puha, krémes a textúrájuk, jól pigmentáltak szuperül lehet velük vonalat húzni, szemhéjpúder alá alapnak is tökéletesek, mert elég krémesek, ahhoz, hogy megtapadjon rajta a szemhéjpúder, de én szoktam önállóan is használni őket az egész szemhéjam befestésére, olyankor sietek :D
Több új árnyalatot hozott az év nekünk ebből a remek termékből és persze mind szuper, de még sajna csak őt tudtam beszerezni. Nem tudom, lehet csak szokásos módon nem láttam a többieket, de Müllerben nem volt más új árnyalat. Vagy lehet a többit már rég elkapkodták  :) Nem mindegy a Berry Merry már az enyém. 
Nem annyira bogyó szín mint amennyire a neve sugallta az nekem. Van egy pici lilás bordós fénye, de inkább a bordós barnára hajaz az alapszín. A fotókon nem teljesen jött most vissza az igazi szín, de kicsit sötétebb és bordósabb mint a képeken. A színe picit már mint amire gondoltam, de lényegében új árnyalat ide vagy oda, a Longlasting az Longlasting ;)





Amit használtam a sminkhez:

Visszafogott smink és mosoly :D

Hogy tetszenek az essence újdonságai Nektek?
Valamit beszereztetek már?

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése