2014. március 1., szombat

Cuba Paris Heartbreaker

Nemrég volt parfümös poszt a blogon, de tervezem, hogy gyakrabban írok kedvenc, új vagy épp csak a boltban megszaglásztam csábító parfümökről. Nemrég kaptam egy parfümöt, ami hamar a kedvencemmé vált és remek hétindítós, energikus jó kedvre derítős az illata. Cuba Paris Heartbreaker EDT.




Nem tudom a sok kép alapján megmondani, hogy én az eredetit vagy a koppintást birtoklom (ajándékba kaptam), de szerintem az eredetivel lehet dolgom. Nincs bajom az utánzatokkal, nekem is van pár, csak nem akarok hülyeséget írni, és félrevezetni titeket:) Minden esetre nézzük milyen ez a parfüm.



A Cuba Paris illat- és kozmetikai cikkeket gyártó cég, amely Kubában őshonos alapanyagokat használ termékei előállításához. Ez alól a Heartbreaker sem kivétel, egzotikus, gyümölcsös és energikus az illata. 

Összetevők: mangó, erdei szamóca, grapefruit, fekete frézia, gyöngyvirág, vanília, tonkabab (illata a vaníliára, keserű mandulára, fahéjra, dohányra emlékeztet, az összetett illata miatt nem csak a gasztronómiában, hanem parfümkészítéshez is használják) és hársvirág. Egyébként nekem van egy kis sárgadinnyés utóillata is :D

EDT-ről beszélünk, tehát illata 2-4 óráig tart, kevesebb benne az illatanyag (4-8%), mint egy parfümben. Mindennapi használatra inkább az EDT-ket javasolják.

A sok finom összetevőnek köszönhetően nagyon finom, gyümölcsös édes illat van, de ennek ellenére nem érzem nehéznek és töménynek az aromáját, sokkal inkább könnyűnek. Ha azt szeretném, hogy egész nap körüllengjen az illat akkor délben még ráfrissítek a reggeli fújásra.

Összességében szerintem egy könnyű, vidám illat, ami a hétköznapok energikus kezdéséhez is adhat egy kis löketet, ha szeretjük a gyümölcsös, édes aromákat.

Nektek mi dobja fel a kedveteket egy rosszabb napon?

Szép hétvégét:)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése