2014. március 20., csütörtök

glitz&glam

 Bocsi, ha már unjátok az essence újdonságokat - bár ezeket nem lehet megunni :D - de van itt még valami amit meg akarok mutatni Nektek. Az idei újdonságok közül főleg a ceruzák érdekeltek/érdekelnek, de a szemem megakadt az effect lakkokon. Annyira szépek és feltűnőek voltak, hogy a legkülönlegesebbet muszáj voltam megvenni :DD

Az effect lakkok februárban kerültek a boltok polcaira. Ők egy új család, rögtön 5 változatban - holo shimmer, glitter jewels, metal sugar, jeans sugar és sparkling sugar. Nekem a glitter jewels lakkok közül a 03 glitz&glam tetszett a legjobban, a maga lilásrózsaszíneszöldes fényével. A lila glittereknek hideg fémes a fényük, amit szépen kiemel és egyszerre kiegészítenek az apró zöld csillámok. Nagyon játékos a lakk, nem csak színében és formájában, de fényében is. Hol egy kis halvány zöld csillan meg, hol egy erőteljes fémes hatás érvényesül és mindez egy lakkban. Amúgy viccen kívül nekem az első gondolatom az volt, hogy de jó lett volna ez a lakk az Óz-os trendkiadásba... totál Glindát idézi nekem :) Tündéri, jóságos lakk ott a kis palackban :D



Az effect lakkok elsősorban önálló használatra lettek megalkotva, nem pedig top coat-ok - de szépen írtam :D -  szóval nem fedőlakkok de ezt a lakkot inkább fedőlakknak használom, mert az alapja átlátszó és kipróbálhatom több alaplakkal, fokozom a fények sokszínűségét a színek játékával. :)

Most egy teljesen visszafogott formáción mutatom be Nektek, de tök jól néz ki levendula alapon is, már próbáltam. Jah, le is fotóztam, az instagramon megtaláljátok - Instagram_Annmoment :)

Amit használtam:
  • Maybelline ColoRama - 256, rózsaszín, gyöngyházfény - nagyon kellemes, klasszikus, kifinomult szín
  • essence effect lakk - glitz&glam - játékos, őrült, tündéri :)))
  • essence gel look fedőlakk



És hétvégén megtaláltuk a Jeti lábát, ami szerintem szív alakú :D
(imádok a fotelben bebugyolálva olvasni/ülni/xboxozni/filmezni) :D

Jeti láb :D

Ééééésss holnap pénteeeeekk :)

Jó hétvégét Beautyk ;)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése