2014. március 8., szombat

Femme

Mostanság csak újdonságokról írok, sminkes poszt szégyenletesen régen volt már, de annyi új termék van, hogy nem tudok nem írni róluk. Ma illatoztam meg például az AVON Femme parfümjét, ami nőies, finom és elegáns illat :)


Már az illatot rejtő üvegcse is igen szép. Gyémántra emlékeztet a forma, ez a töredezettség, illetve a Diamond Sparkle körömlakkok üvegére. A megjelenése különleges, elegáns és exkluzivitás sugall. Pipereasztalunk éke lehet:) A megjelenésen túl maga az illat is elegáns és abszolút nőies. A gyümölcsös virágos illatok családjába tartozik, alapillata a körte, a magnólia és a borostyánfa. 
  • Fejillat: pink grapefruit, körte és ibolya
  • Szívillat: jázminszirmok, vad orchidea, és a magnólia
  • Alapjegyei: borostyánfa és az őszibarack


Nagyon tetszett az illata, már a katalógusban is, de igazán akkor tudod, hogy jó e neked egy illat, ha a saját bőrödön érzed, mert sajna előfordulhat, hogy üvegben valaminek mesés az illata, de magadon már nem tetszik, sőt... Ennek elkerülése végett ha tehetem mintát kérek, így nem kár ha mégse tetszik az illat. Most is rendeltem mintát, de nem is csalódtam :)
Első pillanatban egy gyümölcsös, citrusos illatot érzetem, egy nagyon kellemes édeskés alapon, ami pár pillanat múlva átcsapott egy könnyű virágos, tényleg kicsit ibolyás aromába. Végül, mikor már letisztult az illat egy édes, krémes, kicsit nehéz, de még mindig virágos illatot érzek. Ezt a parfümöt nem tudom hétköznapra elképzelni, inkább bizonyos alkalmakon viselném. Túlságosan kifinomult és nekem kicsit nehéz a hétköznapokra, bár ha kell egy kis löket a nőiességemnek, akkor tuti használnám hétköznap is :D

Nőies és elegáns a Femme parfüm, szerintem tökéletes ajándék egy nőnek, mert minden benne van, amitől nő a nő. Sokrétű, változatos és nem hétköznapi illat :)



Ti próbáltátok már?
Ki kapott esetleg parfümöt nő napra? ;)

Ann:)

2 megjegyzés:

  1. AZ előző katalógus illatosított oldalát "rongyosra" dörzsöltem annyira tetszik az illata de még nem volt alkalmam beszerezni csak a teszterét épp azért amit te is írtál: hogy valóban illik e hozzám vagy csak az üvegben tetszik az illat és magamon kevésbé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes mindig beszerezni, bárha mégsem sikerül előzetesen tesztelni, és az illat nem jön be, akkor lehet valaki örülni fog a családban egy új parfümnek:)))

      Törlés