2016. szeptember 3., szombat

Szépségtrend kalauz az AVONtól

Az AVON sokszor küld különböző tippeket, anyagokat a sminkeléssel, szépségápolással kapcsolatban, amit nagyon sokszor nem tudok megosztani veletek, idő és energiahiány miatt, de most, olyan anyagot küldtek ami mellett nem tudtam úgy elmenni, hogy ne osszam meg veletek, ugyanis tök jó témát érintenek. Mindenféle beauty platformról ömlenek ránk a trendek, az idegen kifejezések és nem mindig egyértelmű, hogy miről is van szó,. Most itt van 5 trend, ami jól jöhet a hétköznapokon és meg is magyarázzuk  mit rejtenek azok a bizonyos angol kifejezések. Oké, én kb 2-t nem ismertem, de akkor is hasznos ;)




Multimasking
többféle arcmaszk egyidejű használata



Úgy vettem észre, hogy ez a fajta arcápolás hiába trend, olyan sokakat mégsem érintett meg. Engem sem. A Multimasking alapja az, hogy az arcunkon a bőr nem egyforma vastag, nem ugyanazokkal a problémákkal küzd, így egységesen nem feltétlen ugyan azt az ápolást kívánja meg a homlokom, mint az orcám, vagy mint az orrom és a szemkörnyékem. Ezt csak úgy tudom hatékonynak elképzelni, ha egy márka kidob többféle maszkot, amit ugyan annyi ideig kell fennhagyni és ugyan úgy kell eltávolítani, máshogy nekem kicsit macerás.

Én amúgy nagyon szeretek maszkokat használni pár posztban már meg is említettem őket:
- Merz Special bőrszépítő maszk
- Dr. Chen maszk, amiből ismét rendelni kellene :)
Salthouse Luxus Holt-tengeri maszkokat heti rendszerességgel használom


 Layering
azaz az illatok művészi rétegezése


Tudjuk jól, hogy a parfümöt nem mindegy, hogy hova fújjuk, akkor ha tényleg hatásosan szeretnénk hazsnálni ;) de arról tényleg ritkán esik szó, hogy a parfümökhöz gyakran tartoznak olyan egyéb kiegészítő terméke, melyek ugyan azzal az illattal rendelkeznek és ezek használatával 0-24ben mindenhol, de tényleg mindenhol érezhetjük kedvenc illatunkat és nem csak mi;) Szóval nézzetek szét a boltban/parfümériában, van e a kedvenc illatotokhoz tusfürdő, testápoló, testpermetet, dezodort és szerezzétek be őket, a maximális hatás kedvéért :) Ilyen kombókat találtok a Playboy márkánál, de az Avonnál is és még szerintem sok parfümnél, csak keressétek :)


Striping 
napcsókolta szín bronzosítóval

Ha Ti is abba  béna helyzetbe kerültetek a nyáron, mint én, hogy gyakorlatilag esély nem volt lebarnulni, akkor itt egy jó kis smink tipp ;) Egy pirosító ecset segítségével vigyük fel a bronzosítót arcunk azon területeire, amelyeket a leggyorsabban kap meg a nap – az orr vonalára egészen a halántékunkig, az orcáinkra és az állunk csúcsára. Így egy kicsit csalhatunk ;)

Bevallom én egész évben szeretek bronzosítót használni, van két nagy kedvencem akikről már korábban írtam:
- AVON Summer Glow


Videó a legjobbtól:


Kontúrozás 
éles és kifejező vonások

Aki követ az tudja, hogy mindig alkalmazom a kontúrozás technikáját, én nagyon szeretem. Mértékkel szép és természetes hatást lehet vele elérni, plusz ha nincs kedvem nagyon sminkelni, már egy kis kontúr ad annyi extrát, hogy legyen egy kis plusz lendületem reggel :)
Egy kontúrecset vagy bármilyen más, számodra szimpatikus kisebb ecset segítségével a bronzosítót vigyük fel a hajvonal mentére, az orr két oldalára és az arccsontunk alá – ehhez szippantsuk be az arcunkat, hogy az kirajzolódjon, mert így látjuk a legjobban ezt a természetes vonalat. A highlighterrel világosítsuk a homlokunk közepét, az orrunk vonalát, az állunkat és az arccsontunk felett az orcák tetejét. Ezt követően a kívánt hatás elérése érdekében finoman satírozzuk össze ezeket az árnyalatokat. A kontúrozás az elején nagyobb kihívást jelenthet, de érdemes vele kísérletezni és megfigyelni azt, hogy ezzel a technikával hogyan változtathatjuk, formálhatjuk arcunkat. 

Szerintem ez a legnépszerűbb trend az elmúlt másfél-két évben, olyannyira, hogy a márkák egytől egyig hozzák nekünk az újabbnál újabb és frappánsabb termékeket. És, hogy mennyit írtam ról az itt mindjárt ki is derül :)


És ha ecset tippekre vágytok:
- bónuszként megjegyzem, hogy a L'Oréal 2méteres állványain is csücsül egy kontúrozó ecset, amit nagyon szeretek használni a krémes kontúrozókhoz.


Két videit is mutatok a másik kedvenctől: Lisa Eldridge



Strobing
finom fényjáték az arcon


Viszonlag friss trend és aki szereti a kontúrozást, vagy a csillogó festékeket, szerintem azóta már ezerrel tolja ezt a trendet :) Használjunk ehhez enyhén csillámló púdert, krémes vagy préselt highlightert. Egy pirosító ecset segítségével vigyük fel a választott sminkterméket az arccsontok élére, az orrunk vonalára, az ajkaink felső részén található kupidó ívre, a homlokunk közepére és a szemöldökünk alá. Bánjunk óvatosan ezzel a technikával, ha aknés vagy pattanásos a bőrünk, hiszen így könnyen kiemelhetjük a nem kívánatos bőrhibákat is, amivel nem lesz szép az összhatás. 

Már régóta tervezek egy Strobing posztot, ahol a kedvenc termékeimet gyűjtöm össze, illetve hamarosan jön egy Catrice teszt is az új Highlighter stickről ;)

És a vidi



Nektek melyik a kedvenc technikátok?
Esetleg van tippetek még, hogy milyen termékeket érdemes használni hozzájuk?

Szép hétvégét :)

Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése