2016. november 1., kedd

Master Strobing Stick

Több Maybelline termék van, ami után szerintem nagyon nagyon sokan áhítoztunk, hogy hozzánk is elérjen. Számomra ilyen termék a Master Strobing Stick is.  Korábban már mondtam, ami stick formában érkezik, az számomra izgi és már eleve plusz pontokkal indul és még ezen túl én nagyon szeretem a strobing technikát, így ez a két dolog ha találkozik, akkor rossz nem lehet ;)


A Maybelline Master Strobing Stick  áttetsző kupakos, csavaros tégelyben érkezik. Külön tetszik, hogy a matrica enyhén holografikusan csillog, feldobja a csomagolást. A három árnyalatból van egy világos pinkes, vagy egy nude, kissé  barnás és ha jól tudom a harmadik egy aranyos csillogású stick, De ez nem biztos, majd ha eljutok boltba meglesem és javítok, ha nem így van. ;)


Az én árnyalatom a 200 Medium-Nude Glow , ami a picit sötétebb bőrrel tökéletesen eggyé válik és úgy ad egy természetes fényt. A stick  inkább fénylik, mint pigmentált, így nem tudsz vele nagyon túlzásba esni, de azért őt is illik szépen eldolgozni, ha szép sminket akarsz.


Tökéletes választás szerintem, ha érdekel a strobing technikája, de még nem ruháztál be egy termékbe sem, de azok is szerelembe esnek ezzel a szuper kis stickkel, akik a természetes ragyogás hívei :) Nekem bejön ;)


Szép hetet Beautyk :)
Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése