2017. június 18., vasárnap

AVON True Colour alapozó

Ha nyár, akkor minimalizálódik az a smink, amit szeretünk viselni és főleg az alapozó vagy bb krém, amire igaz, hogy nem biztos, hogy 40 fokban szívesen hordjuk Böngészgettem az AVON katalógusát és felfedeztem magamnak egy nem új, de annál inkább időtállónak tűnő alapozót, ami nyárra úgy látom tökéletes választás lesz😊


Az Avon True Bőrnyugtató Hatású Alapozó az az alapozó ami nyárra abszolút ideális választás lehet, mert könnyű, kevés is elég belőle, hogy az arcunk frissebb, egységesebb legyen és nincs erős fedés, ami nyáron ideális. De itt nem áll meg a jóságok sora 😊

Kezdem az elején 😉 Kerestem egy könnyű alapozót, ami nem ígér sokat, csak annyit, hogy ha már a végét járom.... annyira nem tűnik fel 😀 Elég fárasztó időszak van mögöttem és még előttem is, így minden támogatás kell az arcomnak, hogy még időnként se nagyon tűnjön fel, hogy elfáradtam, bár magamat sem értem, miért nem vállalom, hogy kivagyok 😀 ez egy másik kérdés 😂

Azért választottam ezt az alapozót, mert  tartalmaz növényi kivonatokat és hidratálja, nyugtatja a bőrt, valamint segít csökkenteni a stressz és a fáradtság nyomait (pacsiiiiiiiiii), energizál, ragyogást ad és segít üdének mutatni a bőrt egész napon át, A- és E-vitaminnal dúsított összetételével táplálja a fáradt, stresszes bőrt, valamint egyenletessé teszi a bőrtónust. Nekem lettél kitalálva 😉

Az alapozó nagyon könnyű és pici fedése van csak, viszont a hatása, egységesen az csodaszép 😊 Felviszed az arcodra és akkor még semmi különös, viszont 15-20 perc múlva olyan szép és egészséges hatást köszön vissza a tükörből, hogy elhiszed, hogy nem is vagy stresszes 😁 Akinek nincsenek komolyabb bőrhibái, vagy hétköznap nem érdekli ha nincs teljes fedés az arcán, az próbálja ki. Hangsúlyozom, nem a fedése az erőssége, hanem az a hatás, amivel egységesebb és üdébb hatást ad. Egy dolgot rontottam csak el, a téli arcomhoz rendeltem az árnyalatot, így sssaaaajjjnos vennem kell lassan egy sötétebbet 😀


Nektek mi a kedvenc alapozótok?

Panni 💓
ui.: lesz vele videó is a héten ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése