2017. június 12., hétfő

Természetes kontúrozás

Ki szeret kontúrozni? Éééénnn :) Ki szereti ha természetes maradhat kontúrozással? Ééééénn :D És szerintem Ti is ;) Felkerült  az első komolyabb videó a Youtube csatornámra, amiben pont erről mesélek Nektek és mutatom meg, hogy hogyan lehet úgy kontúrozni, hogy megmaradjanak a természetes vonásaink, ne alakuljunk át :D




Már jó ideje tartja magát a népszerűségi lista élén valahol a kontúrozás és ez így van jól :) Én nagyon szeretem, és elég sok terméket kipróbáltam ezzel a technikával kapcsolatban.Számtalan videó készült már erről, hogy hogyan is kell nekünk, halandó nőknek elkészíteni ezt a sminket, de engem nagyon bosszant, hogy mindig sok terméket használnak hozzá és a végén igaz, hogy gyönyörű sminket látunk, de hétköznap ez sok az én véleményem szerint. Sok, mert feleslegesen sok terméket tesznek magunkra nagyon sokszor és sok, mert eltorzítja az az arcot és más ül ott a sráccal szemben a randin és más este zuhanyzás után :D Persze, nyilván minimális az a szám, aki hétköznap is ilyen intenzíven sminkel, de úgy gondoltam, megmutatom az én, hétköznapi verziómat, ami tökéletes munkába, ugyan olyan jól áll minden korosztálynak és pár percet vesz csak igénybe ;9


Ami a legjobb az én verziómban, hogy a kedvenc alapozó, vagy bb krém mellé, elég egy krémes termék és az ujjunk :) Reggelente, felteszek egy könnyű alapozót és a Maybelline Mastercontour Stickjével húzok három vonalat: halánték, arccsont alá és az állcsontra, majd a gyűrűs vagy középső ujjammal az egészet eldolgozom. Ha ezzel megvagyok jöhet a púder egy klassz szempillaspirál és már mehet is dolgomra ;)

Ezt a gyors és egyszerű technikát a legjobban krémes termékkel lehet a legszebben kivitelezni és fontos, hogy púderezés előtt dolgozzátok el, mert egyrészt a púder még finomít az átmenteken, másrészt, ha púderre teszünk fel krémes festéket, akkor az összecsomósodhat és nem lesz szép a hatás.

A Maybelline Mastercontour termékről ITT olvashattatok tavaly és nézzétek meg az első videómat, ami erről az egyszerű, pár perces technikáról szól és ha tetszett iratkozzatok fel ;)




Panni💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése