2017. június 28., szerda

Romantikus nyári smink

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ha megyek nyaralni igyekszem minél inkább csökkenteni azt azt a smink mennyiséget, amit bepakolnék a nesszeszerembe, egyrészt mert nyár van és nem kell a sok smink, másrészt, ha holiday, akkor úgy sem azzal leszünk elfoglalva hogy a tökéletes sminket pattintsuk fel😊 Hoztam Nektek egy tippet erre 😉


Nyáron is szeretem és bírom a könnyedebb alapozókat és persze a bb krémeket is, így nekem ez egy alap nyári hétköznapokon is. Viszont a szememet nem nagyon festem vagy ha igen azt megoldom a pirosítómmal vagy a bronzeremmel, hogy könnyed, friss és természetes maradjak még 40 fokban is 😁 De ami a lényeg, hogy a szempilláimat is szeretem ilyenkor könnyedebb spirállal kihangsúlyozni és erre tökéletesen jó a Maybelline Push Up Angel szempillaspirálja.

A Push Up Angel szempillaspirál nagyon feltűnő és szép, lila tubust kapott, amitől minden tekintet rászegeződik, ha kikerül a polcokra. És nem csak a külseje, de belseje is igen figyelemfelkeltő ennek a terméknek. Egészen egyedülálló, vékony keféje van, apró kis sörtékkel, melyek a csak egy oldalon találhatóak meg, nem veszik körbe a szempillaspirál fejét, ami még pluszban ívelt is, hogy minél jobban passzoljon a szemünk vonalához. Ez a spirál, amivel egyszerűen meg lehet közelíteni a szempillák tövét és a legapróbb pillákat is. A speciális fejnek köszönhetően hosszú pilláink lesznek, amik szépen el is vállnak egymástól. Lehet rétegezni a festéket, de nem várjátok, hogy dúsít, mert ő egy kifejezetten hosszító spirál 😊Így ő biztos, hogy első számú spirál lesz nálam 40 fokban, mert ott járhat a levegő😂

A spirálról, illetve a kedvenc nyaralós/nyári sminkemről készült videó is, csekkoljátok 😉



Nektek mi a kedvenc nyári sminketek, smink terméketek?

Panni💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése