2017. június 5., hétfő

Szülinapos Június

Említettem már Nektek Facebookon, hogy június a mi hónapunk lesz Drága Beautyk :) Ennek nagyon egyszerű oka van, júniusban van a szülinapoooomm :D A blognak külön nem szoktam tartani, mert sosem tartok meg semmilyen évfordulót, így a blognak sem, de gondoltam, a szülinapommal összehozom és Veletek is ünneplek :)


Ez év júniusa elég nagy mérföldkő a blog életében, mert elindult a Youtube csatornám is most már tényleg. Rendszeresen fog az is menni, a blog  mellett és remélem, hogy elnyeri a tetszésetek. Éppen ezért, mert ilyen nagy dologba vágtam a fejszém, az eddig legnagyobb nyereményjátékkal szeretném megköszönni Nektek, hogy eddig eljutottam :)


3 csomag várja, hogy elpostázzam valakinek :)

Unikornis :D

Bronzos ;)

Romantikus :)
A szülinapozás 2017. június 5-től egészen június 30-ig tart ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése