2013. július 22., hétfő

Körömerősítők - A cél: STRONG NAILS

Hosszú idő óta gondot okozott, hogy a körmöm gyenge, töredezik és nem tud megnőni szép hosszúra, mert letörik. A legdurvább az volt mikor mostam a hajam és egy hajszál vágta ketté a körmöm. Onnantól kezdve olvastam hogy mit kenjek magamra, mit szedjek, mit egyek. Kisebb nagyobb javulások voltak, de sosem volt az igazi. Kipróbáltam több erősítőt is és mindegyik segített valamennyire, de teljesen csak egy segített, segít. Két hete vettem de már érzem, látom, hogy ez az erősítő amit kerestem.

De nézzük először miket próbáltam ki eddig.

essence - studio nail fixing system




A körömerősítő, tulajdonképen két körömlakkot takar. Az egyikben pici nejlon darabkák vannak, amik egy védőhálót építenek a körmön, így erősítve és védve a körmöt. A második lépésben egy fedőlakkot használunk ami természetes fényt ad a körmöknek.
Ettől a laktól sajna nem lett jobb a helyzet, meg nem nagyon nőtt, erősnek nem lett erősebb. Sajnos ez vakvágány volt, pedig bíztam benne, mert az essence termékeket nagyon szeretem.

Manhattan Nail Repair

A-, C-, E- és B5 vitamint tartalmaz a hidratált, egészséges körmökért. Ezzel a lakkal annyit már elérte, hogy a körmeim tényleg erősödtek, sőt meg is nőttek valamennyire, de vágáskor ugyan úgy darabjaira, lemezeire hullott. Ha nem használtam mondjuk 1-2 napig, akkor tuti törés lett a vége :S 

ANNY - Express Nail Hardener


Körülbelül ugyan az a helyzet, mint a Manhattan lakkjával. Erős, nő a köröm, de törik. Szilárd és stabil köröket ígér akár 4 hét alatt. 2-4 alkalmommal kentem egy héten ahogy írják is a használati útmutatóban, de sajna nem éreztem nagy változást. Javult valamennyit a körmöm szerkezete, de nem lett látványosan jobb.

Eveline - 8w1 Total Action Körömápoló


Nah és ő lett a favorit végül. Ez a 8 az 1-ben elnevezés kicsit muris, soknak tűnik, nem is nagyon hittem benne, de végül bevált. Már 1 hét után erősödött a körmöm és ami a legszebb, hogy mikor vágtam már nem hullott darabjaira a körmöm, nem lemezesedett hanem szépen egyben maradt. Ha nem kenem fel csak 1-2 nap elteltével, akkor sem törik el a körmöm, erősnek érem. 
De mitől ilyen jó ez az ápoló?
Nekem az első ami igazán tetszik benne, hogy ez beszívódik a körömbe. Igaz fényesebb a körmöm, de nincs lakk hatása. Azért ez tetszik, hogy látom "dolgozik", nem csak van. Az Eveline honlapján olvastam, hogy ez az ápoló bejut a körömszerkezetbe, és ott épül be, erősíti, javítja azt. Keményíti a körmöt és serkenti a növekedés. Az eredményét én tényleg érzetem 10 nap után, talán még hamarabb is. Egy biztos, ez a körömápoló az én körmöm megmentője. 


Ekkora körmöm már vagy fél éve nem volt. A körömágybőrömön még dolgozni kell, de az is meggyógyul hamarosan:)

Nektek melyik erősítő használt? Melyiket bántátok meg hogy  megvettétek?


Ann:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése