2013. július 25., csütörtök

Max Factor - Brazen Charcoal szemhéjpúder


A szürke, amitől senki sem lesz szürke kisegér:)

 Ezt a gyémánt fényű szemhéjpúdert többed magával kaptám tesztelésre a Max Factortól. Nagyon vártam, hogy megérkezzen, mert őszintén szólva Max Factor szemhéjpúderem még soha nem volt. Így a teszt egyszerű volt. Nem voltak elvárások, nem érhetett hatalmas nagy csalódás, de szerencsére egy pici sem ért:D


 A mostani, Wild kollekció tagja ez a szemhéjpúder, magáról a limitált kiadásról már írtam itt korábban. A kollekció nyári, vibráló, intenzív színeket tartalmaz, ami szemhéjpúder vagy szemhéjceruza formájában köszön vissza, erről ma vagy holnap lesz poszt:)


A Brazen Charcoal  árnyalatú szemhéjpúder kicsit világosabb grafit szürkének mondanám. Szeretem a szürkét, mert önmagában is megállja a helyét, egyszerre lehet elegánsa és visszafogott, de erőteljesebben használva egy vadmacskát is varázsolhatunk magunkból. a Wild kollekció színei is többfunkciósak. Csillogó, vibráló színek, amik építhetőek, és vizesen használva még mozgalmasabb sminket készíthetünk.


Apró csillámok vannak benne, amiket kifejezetten szeretek. Egy sminkre halván réteg ebből és máris a nappaliból egy esti, csillogó sminket varázsoltam. Az állaga is tetszik. Szemhéjpúderről beszélünk, de nem porol, csak minimálisan, szinte már krémes az állaga, annyira finom szemcsékből áll.  

Már találkoztam olyannal, hogy a színek kis idő elteltével halványodtak, a szemhéjpúder a kis redőkben összegyűlt, de ahogy a legtöbb szemhéjpúdernél, itt sem tapasztaltam ilyet. Egész nap szép szürke maradt a szemhéjamon a púd, nem gyűlt össze egy kis zugban sem, a helyén maradt:)



Amit használtam:
AVON szemhéjpúder alapozó
Max Factor Wilsd szemhéjpúder - Brazen Charcoal
essence Wild  Craft szemhéjpúder - rosewood hodd
essence chill out szemhéjpúder
Max Factor Wild Mega Volume szempillaspirál


Ha hiányzik a saját kollekciótokból egy szürke, ami csillog, akkor erre a szemhéjpúderre mindenképp nézzetek rá ;)

Július közepétől a Max Factor állványos boltokban megtaláljátok.


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése