2013. július 8., hétfő

Sleek Ultra Matte Darks V2 i-Divine Palette

 Ultra élénk, ultra pigmentált, ultra tartós, ultra selymes.... igen és ez nem túlzás. Régen kinéztem magamnak ezt a palettát. Nem a márkát, magát a palettát. Annyira jól össze vannak a színek rakva, 12 szín tökéletes harmóniája. Gondoltam hogy a Sleek egy jó márka. Olvastam róla sokat, láttam teszteket, sminkeket, de még így is meg tudott lepni. Tényleg jó, mesés vele sminkelni és csak oda tudok visszatérni, hogy a színek, azok a színek:)

A csomagolás nagyon szép, nem csicsás, jó ránézni és egyből tudod melyik palettát tartod a kezedben:)
Maga a tok annak ellenére, hogy műanyag, nagyon klassz. Egyszerű letisztult, szeretem:)


Az applikátor meglepő módon használható, bár én annyira nem szeretem. A színek erőteljesek, pigmentáltak és tiszták, de az erősség ellenére finoma lehet velük árnyékolni, mélyíteni a tekintetet. Finom állaguk van a szemhéjpúdereknek, nem porolódnak. Ha visszafogottabban akarjuk használni óvatosan vegyük fel a színeket az ecsetre, ha viszont erős, bulis sminket akarunk akkor vizesen is használhatjuk bátran.

Azt olvastam, hogy van aki szerint csak vízálló sminkek lemosására alkalmas lemosóval távolíthatóak el ezek a színek. Ezt eddig nem tapasztaltam, de tény, hogy tartósak a színek és nem mosódnak el.
Bőrre kerülve sem ér minket csalódás, ugyan olyanok a színek mint a kis tégelyekben:)
A csúcs, hogy végre van egy fehér szemhéjpúderem, ami fehér és nem fénylő, tényleg fehér(!) :)

 Nem egy nyári színösszeállítás, inkább ősszel és télen fogom használni - annak ellenére hogy tavaly nyáron jött ki ez a paletta ha jól tudom - de ez a páros megállja a helyét nálam nyáron is.

Highness&Maple


Hihetetlen méretű szempilláimat egy új Rimmel spirálnak köszönhetem, amiről lesz nemsoká szó:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése