2013. július 12., péntek

Manhattan Yeah&Yang limitált kiadás

Szülinapomra sok mindent kaptam többek között a Manhattan új limitált kiadásából egy szép körömlakkot:)


 A limitált körömlakk kollekciót Bonnie Strange ihlette, akiről annyit tudtam kideríteni, hogy modell és divatdiktátor. A kollekció 20 távol-keleti árnyalatból áll, de itthonra csak 10 jutott el. Csak? Szerintem még ebből is nehéz lenne válogatni :D


A csomagolás nem a klasszikus Manhattan üveg. Aranyos, egyszerű, a kupakon Bonnie aláírásával.

A 10-ből a Sunrise Saga névre keresztelt, narancssárgás, pirossas árnyalatot kaptam.  Szép, mély színe van. Egy rétegben tökéletesen fed, nem érzem szükségét két réteget felkenni belőle. Fedő lakk nélkül 5 napot simán kibír, fedőlakkal értelemszerűen ez hosszabbodik.

A körömmatricát a KIK-ben vettem, apró kékes csillámos:)

Dm üzletekben kapható a körömlakk, szép és tartós, a nyár elmaradhatatlan izgalmas színeivel:)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése