2013. november 26., kedd

Back to khaki

Ezt a sminket már hétvége óta terveztem megmutatni Nektek, de még csak ma jutottam el kozmetikushoz és addig nem akartalak riogatni Titeket :D Ehhez valami hasonló volt az eredeti smink ami megtetszett. Annyi a különbség lényegében, hogy alul még használtam lilát, illetve a felső tusvonal erőteljesebb lett. Így nem olyan lágy a smink, de a különlegessége számomra megmaradt és végre, visszatértem a khakihez, amit az utóbbi időben valamiért hanyagoltam.




Amit használtam:

  • Max Factor CC krém - 50 natural
  • AVON szemhéjalapozó
  • essence mono szemhéjpúder - back to khaki, mettalic shine - gyönyörű selymes metálos a színe
  • AVON cosmic szemhéjpúder - purple haze
  • essence Wild Craft szemhéjpúder - 03 mystic lilac
  • Rimmel Scandaleyes eye shadow stick - 006 paranoid purple - krémes, mély lila, gyönyörű :)
  • AVON 4es szemhéjpúder paletta - mystery - álomszép:)
  • essence liqud eyeliner
  • CATRICE Kohl Kajal szemceruza
  • Max Factor Clump Defy szempillaspirál
  • Rimmel Lasting finish ajakrúzs - 070 airy fairy




Nektek volt mostanában rég elfeledett visszatérő terméketek?

Ann:)

ui.: még mindig alkatrészre vár a gépem, lassan 1 hónapja... ha visszatér frissülni fog a blog egy picit, ha van ötlet, hogy mivel lehetne kiegészíteni, feldobni a blogot, várom szeretettel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése