2013. november 15., péntek

BH Cosmetic

Bevallom számomra eddig ismeretlen volt a BH cosmetic márka. Még a nevét sem hallottam soha. Ma fedeztem fel és egy kicsit utánajártam miről is van szó. Első ránézésre ígéretesnek tűnik:)
A BH Cosmetics egy amerikai márka, mai kint igen kedvelt a honlap szerint. Ahogy olvasom a leírást a honlapjukon, azt hiszem ők igazán a színekre fektetik a hangsúlyt, de a minőségnek is nagy szerepe van náluk. A termékek összetevői kiváló minőségűek, tartós sminket eredményeznek és a színek széles skálán mozognak. 


Szép választék van palettákból. Főleg 120as és 88as paletták érhetőek el a magyar oldalon, de vannak itt jumbo ceruzák, kisebb paletták, szeméjalapozó és gél állagú szemhéjárnyalók , amiből van csillámos is (!). Úgy látom még feltöltés alatt van a honlap, vagy legalábbis számomra ezt az érzetet kelti, de azért van miből válogatni. Van még 32 és 66 árnyalatból álló szájfénypaletta, sminkalap, alapozók, púderek, ecsetek és egyéb kiegészítők utazáshoz vagy tároláshoz.



Árban azt mondom középkategória felső része, de ez szubjektív. Ez még az a pénz amire azt mondom, hogy még oké. Mindezt úgy írom, hogy személyesen nem ismerem a márkát!



Ami nagyon tetszik a honlapon, hogy a termékekhez van egy-egy videó ami bemutatja az adott terméket használat közben. Azért tartom jónak, mert így látjuk alkalmazás közben a kiszemelt terméket, másrészt megkímél sok sok keresgéléstől, mert én szeretek utánanézni, ha valamit neten rendelek. Vannak termékek, amikről vannak vélemények, de az értékelést csak csillagokban láttam.


Első körben felkeltette az érdeklődésem, nem tartom kizártnak hogy rendelek majd, kíváncsi vagyok a márkára.

A magyar oldalt itt találjátok + fb. oldal
Az amerikait itt (nagyobb a választék még) 


Ti ismeritek van esetleg tőlük valamilyen terméketek?
Szívesen venném, ha írnátok róla pár szót, hogy milyen:)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése