2013. november 30., szombat

Fagyot hozó ősz vége smink


Az őszi sminkeket lehet, hogy unjuk és már mindenkiben ott bizsereg a karácsony szelleme, így ma hoztam  Nektek egy ősz végi sminket, ami már a tél felé kacsingat. Őszintén szólva az inspiráción kívül egy nagy adag kíváncsiság is bennem volt, mert végre megérkezett a 120-as palettám és muszáj voltam kipróbálni :)))))



Rengeteg szín, sok hasonló árnyalat. Elsőre szuper pigmentáltak a színek és jó velük dolgozni. Ennél bővebb leírást is fogtok kapni, csak még tesztelgetni kell, de elsőre azt mondom megérte rendelnem:)

A sminknél nem árulok el nagy titkot, ezt a palettát használtam, egy barnát, egy hideg fémes zöldet, és két féle hideg türkiz árnyalatot megbolondítva egy fagyos ezüsttel valamint egy halvány arany fényű szemhéjpúdert is bevettetem. A szemhéjpúderekkel könnyű dolgozni, szépen összemoshatóak a színek, a finom átmentek képzése sem nehéz és rétegezni is szépen lehet őket, akár eltérő színekkel is. Most a fémes csillogású színekkel dolgoztam, de a palettában vannak matt és gyöngyházfényű árnyalatok is.


 A szemöldök továbbra is Catrice, a pilláimat pedig Maybelline the colossal volum' express szempillaspirállal hangsúlyoztam.


Alul ha megnézitek barnát, türkizt és ezüstöt mostam össze. Ha árnyékban van ez a három szín jól elkülönül, ha fényt kap, akkor egyöntetűen a fémes csillogás az uralkodó.





Már érzem nem csak a telet, de a karácsonyt is és pihivel vágok neki az advent első vasárnapjának:)


#Instagram_Annmoment

Legyen Nektek is békés napotok holnap:)


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése