2013. november 16., szombat

Sminkes szombat

Ez a hétvége nekem  félig meddig a beauty jegyében telik. Volt ma egy kis manikűr, pedikűr és csináltam délután egy kis sminket is:)

A Sleek i-Divine ultra mattes darks palettájából még volt kettő szín amit eddig nem tudom milyen oknál fogva de még nem használtam. Eddig érintetlen volt, így ma felavattam őket is :) A paletta őszi színekkel van tele, de ezt a sminket nem csak őszi buliba ajánlom Nektek.




Amit használtam:
  • Max Factor CC krém - 50 natural
  • Avon szemhéjpúderalap
  • Sleek i-Divine ultra mattes darks paletta -  maple, ink, villan (az utolsó kettő került avatásra:))
  • Miss Rose Shiny 6os paletta - világos, fénylő rózsaszín (sajna árnyalat név nincs a doboz)
  • Rimmel Scandaleyes thick&eyeliner - 001 black
  • Max Factor Wild Shadow Pencil - Vicious Moss, Brazen Gold
  • essence Longlasting szemceruza - 01 black fever
  • Rimmel Lash accelerator endless szempillaspirál - óriási szempillák :)
  • essence XXXL shine szájfény - 19 nude candy
  • essence guerilla gardening szemhéjpúder - 02 my piece of land


Kicsit felnyírtuk a hajamat is :)

Holnap folytatom kényeztetést arcpakolással, körömlakkozással:)
Kell az ilyen is néha.

Ti mit csináltok a hétvégén?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése