2013. november 14., csütörtök

Kezdődik... :)

Mióta november hónapba léptünk napról napra egyre több reklám és cikk jelenik meg arról a bizonyos decemberi ünnepről, amit kicsik és nagyok egyaránt várnak minden évben. Nem tagadom, már én is el kezdtem agyalni ajándékokon, dekorációkon és ámulok bámulok a szebbnél szebb díszeken, dekor kellékeken az áruházakban.

Még nincs mag az az igazi karácsony váró hangulatom, de azért már szemezgetek a téli lakkokkal, színekkel, ruhákkal (szuper csizma már beszerezve :)). Ma az jutott eszembe, hogy csempészek egy kis korai telet a napomba, jobban mondva a holnapomba és a ma estémben és elővettem egy tavalyi karácsonyi ajándékomat, egy essence lakkot. Ez nagy kincs számomra, mert a tavalyi essence adventi játékban nyertem pár másik essence termékkel (első igazi nyereménye volt vuhúúú :) )



Az essence clour&go  96 spakling water lily árnyalata igazi téli hangulatú. Gyöngyház fényű, pici kékes, zöldek szemcsék vannak benne, ami nem változtat a hófehér árnyalaton, csak olyan frissességgel ruházza fel, amitől a frissen hullott első hó jut róla eszembe.


Hogy ne szaladjak annyira előre a télbe az essence nail art matricáiból használtam fel egy szép virágos mintát, de az már összeállt a fejemben, hogy mivel köszöntöm a decembert :)


Ti hogy álltok már az ünnep váró hangulattal?
Szép estét Nektek:)


Ann:)

2 megjegyzés:

  1. Szép kis téli manikűr lett, én még nagyon nem vagyok ráhangolódva, nálam még a vibráló színek vannak terítéken. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát én is az elején járok még, de nálam már elkezdődött.

      Törlés