2013. november 20., szerda

Bőrszépítő maszk a Merz Spezialtól

Lehet már írtam, korábban, hogy a bőröm elég száraz, és ha nem figyelek oda akkor annyira ki tud száradni, hogy húzódik, és akár még sebes is lehet. Ilyen azért régen fordult elő, már tudom mit használjak, mikor kell ráerősítenem a védelemre. Ez a mikor ez most van ősz végén, mert ha beüt a nagy hideg az nagyon meg tudja viselni az arcbőröm.

Nemrég a Müllerben beszereztem egy Merz Spezial maszkot, ami elmondása szerint megszépíti a bőrt és minden bőrtípusra ajánlják. Úgy éreztem ez most kell, de a lelkemnek is :)

A Merz Spezial Spa delux maszk Hyaluronsavta, Panthenolt, E-vitamint valamint olívából származó alkotóelemeket tartalmaz, amitől a bőr szebb lesz, az apróbb bőregyenetlenségeket elsimulnak. A maszk a természetes proteinben (mikrobion) rejlik, mely elszállítja a sejtekhez a hatóanyagokat, így azok mélyen tudják igazi hatásukat kifejteni. Tulajdonképen a bőr belülről épül újjá. A Hyaluronsav intenzíven hidratálja a bőrt, szóval ha s.o.s. segítségre van szükségünk 20 perc alatt helyrehozza száraz bőrünket. Ez nem vicc :), persze az igazi, tartós hatást 2 hét után érjük el, de gyors segítségnek is jó ez a maszk. Azon kívül, hogy valóban használ az is tetszik, hogy nem kell lemosni, ha bemasszírozzuk az arcunkban fent is maradhat. Szóval, ha este maszkolsz, reggelig viselheted büntetlenül:)
Ha eltelt olyna 10 perc, akkor előkerülnek a pici aranycsillámok:)

Az árában nem vagyok biztos, de szerintem 400 és 300 Ft között volt és ezért 2 alkalomra szóló kényeztetést kapunk. Tuti újra veszem, ha érzem, hogy menthetetlen vagyok.

A maszkon kívül van egy másik nagy fegyverem is, ami hidratál, kisímitja a bőrt és még finoman radírozza is azt. Ez a csoda a körömvirágkrém, amiről itt olvashattok.

Nektek van csodafegyveretek a száraz bőr ellen?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése